Mori - 2009-02-03 14:32:03

Miałby szanse wejść w życie pomysł stworzenia w grze broni miotanych (oszczepy/dziryty, toporki, ewentualnie sztylety i shurikeny oraz proce)... Przykładowo takim oszczepem/dzirytem można by było rzucać (normalne obrażenia) lub dźgać (1/3 bazowych obrażeń), do jego wyrobu potrzebne by było drewno (drzewiec) i metal (żeleźć)... na Tworzenie broni wpływ miały by takie umiejętności rzemieślnika jak stolarstwo i kowalstwo w odpowiednich proporcjach i podobnie by otrzymywał on umiejętności za jej wykonanie... Wiem, że wymagało by to 'odrobinę' pracy, dlatego pytam, zanim się zapale do tego czy są szanse i co o tym sądzicie...

Mif - 2009-02-03 18:07:54

Hmm w kwestii broni miotanych na mojej liście miałem je pominąć. A sądzę że teraz już mieszać w broniach to musztarda po obiedzie bo kwestia dopisania czegoś do programu to dużo roboty. No ale niech się Zahir wypowie ;P

Mori - 2009-02-03 18:47:50

też tak myślę, że teraz z deczka późno i wiele roboty z tym, dlatego pytam czy w ogóle warto się za to brać...

Zahe - 2009-02-03 20:53:53

zasadniczym problemem jest struktura w bazie danych.
Muszę wpaść na jakiś konkretny pomysł, bo chcę je wprowadzić.
Ale na chwilę obecną jest to niemożliwe.

Hmmm.... chyba żeby broń miotaną potraktować jako amunicję, którą można założyć....
pomyślimy, ale nie teraz.

Mori - 2009-02-04 10:17:45

mój początkowy zamysł właśnie był taki -  masz zapas np 10 dzirytów/toporków i w takiej walce turowej w monsterkami dodatkowe 2 opcje obok standardowych uników i całej reszty: rzucaj (normalne obrażenia, ale tracimy jeden z zapasu jak na przykład strzały z kołczanu) oraz walcz w zwarciu (mniejsze obrażenia, ale nie tracisz zabawki)... najmniej problemu chyba by było z procami - prawie jak łuk broń i amunicja ;P
ale dość już tego gdybania...

ok, czyli jak na razie czerwone światło ;P

GotLink.pl