- Imaroth- Projekt http://www.pomocneforum.pun.pl/index.php - Propozycje, pomysły i sugestie http://www.pomocneforum.pun.pl/viewforum.php?id=12 - Bronie miotane? http://www.pomocneforum.pun.pl/viewtopic.php?id=113 |
Mori - 2009-02-03 14:32:03 |
Miałby szanse wejść w życie pomysł stworzenia w grze broni miotanych (oszczepy/dziryty, toporki, ewentualnie sztylety i shurikeny oraz proce)... Przykładowo takim oszczepem/dzirytem można by było rzucać (normalne obrażenia) lub dźgać (1/3 bazowych obrażeń), do jego wyrobu potrzebne by było drewno (drzewiec) i metal (żeleźć)... na Tworzenie broni wpływ miały by takie umiejętności rzemieślnika jak stolarstwo i kowalstwo w odpowiednich proporcjach i podobnie by otrzymywał on umiejętności za jej wykonanie... Wiem, że wymagało by to 'odrobinę' pracy, dlatego pytam, zanim się zapale do tego czy są szanse i co o tym sądzicie... |
Mif - 2009-02-03 18:07:54 |
Hmm w kwestii broni miotanych na mojej liście miałem je pominąć. A sądzę że teraz już mieszać w broniach to musztarda po obiedzie bo kwestia dopisania czegoś do programu to dużo roboty. No ale niech się Zahir wypowie ;P |
Mori - 2009-02-03 18:47:50 |
też tak myślę, że teraz z deczka późno i wiele roboty z tym, dlatego pytam czy w ogóle warto się za to brać... |
Zahe - 2009-02-03 20:53:53 |
zasadniczym problemem jest struktura w bazie danych. |
Mori - 2009-02-04 10:17:45 |
mój początkowy zamysł właśnie był taki - masz zapas np 10 dzirytów/toporków i w takiej walce turowej w monsterkami dodatkowe 2 opcje obok standardowych uników i całej reszty: rzucaj (normalne obrażenia, ale tracimy jeden z zapasu jak na przykład strzały z kołczanu) oraz walcz w zwarciu (mniejsze obrażenia, ale nie tracisz zabawki)... najmniej problemu chyba by było z procami - prawie jak łuk broń i amunicja ;P |