Kireea Amentiae - 2008-08-06 13:08:40 |
- Potrzebna lista umiejętności z ich krótkim opisem, oraz cena Ap za które można je kupić. Z uwaga że im silniejsza umiejętność, tym droższa. - Projekt karty postaci fabularnej ( bez Ap i umiejętności). Czyli miejsca na wyświetlanie broni i tym podobnych. - Projekty czarów dla Druidów.
Reszta po konsultacji z technikiem i przejrzeniu przyszłych propozycji.
|
Mif - 2008-12-16 22:38:15 |
Co do umiejek jak to widzicie? 100% dowolności? Ja mam opisane kilkadziesiąt umiejętności + kilkadziesiąt zdolności.... Napisane pod własnego RPGa więc do przeróbki ale wygląda tak:
Atak tarczą – każdego przeciwnika stojącego na wyciągnięcie ręki można pchnąć tarczą i zadać mu obrażenia, a nawet powalić. Najpierw należy sprawdzić czy udało się trafić przeciwnika (rzut zręczności) a następnie wyliczyć zadane obrażenia – poziom siły + poziom obrażeń tarczy (1/2 wagi tarczy) i sprawdzić obrażenia w tabeli.
Atak w biegu – atak ten jest przydatny przy próbach przebicia się przez szereg wroga, aby np. dostać się do łucznika. Nie daje to możliwości do kontrataku. Jednak ciężej jest trafić (zręczność spada o 10). Nie można atakować dzięki tej zdolności łukami, kuszami, magią, procami. Tylko bronią bliską. Biegłość w broni – wybierz broń, która twoim zdaniem będzie odpowiednia dla twojej postaci, dzięki czemu uzyska zwiększenie o 3 stopnie zręczności i obrażeń używając tejże broni. Wyboru dokonaj rozważnie!
Blefowanie – uzupełnienie do umiejętności „sztuka kłamstw” zwiększa tą umiejętność o kolejne 5 poziomów za pomocą gestów, wyrazu twarzy i spreparowanych dowodów. Wymaga umiejętności sztuka kłamstw.
Blok ciosu – Jest to zdolność używana raz dziennie. Daje możliwość zablokowania jednego ciosu skierowanego na bohatera. Czy się powiodło należy rzucić Zręczność +10 o ST równym biegłości w danej broni przeciwnika.
|
Reptile oO - 2008-12-16 22:43:18 |
Kolejna duszyczka wciągnięta przez Jaszczurka ^^ Takie opisy umiejętności są moim zdaniem odpowiednie. Ale to już wyższa sfera dokładnie musi określić czy aby napewno.
|
Zahe - 2008-12-16 23:28:19 |
geez... wprowadzenie tego zajmie wieki... nie mówię, że umiejki/zdolności są złe - wręcz przeciwnie. Ale - trzeba by grę do nich dopasowywać, co się ciut mija z celem. jako opisy fabularne - no problemo.
takie moje skromne zdanie.
Witam Miftenspielena, dawno ze sobą nie współpracowaliśmy ;)
|
Mif - 2008-12-17 01:28:24 |
O jest przykład, gotowy przykład jak mówiłem. Ja po prostu wrzucę ich koło 100 a wy wybierzecie sobie te które się nadadzą. ^^: Lub w drugą stronę dajecie dziedzinę pracy a ja w niej robię umiejki. Czytając aktualny pomysł rozwoju postaci podejrzewam że umiejki powinny być silne.
I witam i pozdrawiam ekipę ANTYkoncepcji po długiej przerwie.
Doprowadźmy ten projekt do końca!
P.S. Dalej mam na dysku wszystkie nasze prace dot. Elfów.
|