Kireea Amentiae - 2008-08-06 13:08:40

- Potrzebna lista umiejętności z ich krótkim opisem, oraz cena Ap za które można je kupić. Z uwaga że im silniejsza umiejętność, tym droższa.
- Projekt karty postaci fabularnej  ( bez Ap i umiejętności). Czyli miejsca na wyświetlanie broni i tym podobnych.
- Projekty czarów dla Druidów.


Reszta po konsultacji z technikiem i przejrzeniu przyszłych propozycji.

Mif - 2008-12-16 22:38:15

Co do umiejek jak to widzicie? 100% dowolności? Ja mam opisane kilkadziesiąt umiejętności + kilkadziesiąt zdolności.... Napisane pod własnego RPGa więc do przeróbki ale wygląda tak:

Atak tarczą – każdego przeciwnika stojącego na wyciągnięcie ręki można pchnąć tarczą i zadać mu obrażenia, a nawet powalić. Najpierw należy sprawdzić czy udało się trafić przeciwnika (rzut zręczności) a następnie wyliczyć zadane obrażenia – poziom siły + poziom obrażeń tarczy (1/2 wagi tarczy) i sprawdzić obrażenia w tabeli.

Atak w biegu – atak ten jest przydatny przy próbach przebicia się przez szereg wroga, aby np. dostać się do łucznika. Nie daje to możliwości do kontrataku. Jednak ciężej jest trafić (zręczność spada o 10). Nie można atakować dzięki tej zdolności łukami, kuszami, magią, procami. Tylko bronią bliską.

Biegłość w broni – wybierz broń, która twoim zdaniem będzie odpowiednia dla twojej postaci, dzięki czemu uzyska zwiększenie o 3 stopnie zręczności i obrażeń używając tejże broni. Wyboru dokonaj rozważnie!

Blefowanie – uzupełnienie do umiejętności „sztuka kłamstw” zwiększa tą umiejętność o kolejne 5 poziomów za pomocą gestów, wyrazu twarzy i spreparowanych dowodów. Wymaga umiejętności sztuka kłamstw.

Blok ciosu – Jest to zdolność używana raz dziennie. Daje możliwość zablokowania  jednego ciosu skierowanego na bohatera. Czy się powiodło należy rzucić Zręczność +10 o ST równym biegłości w danej broni przeciwnika.

Reptile oO - 2008-12-16 22:43:18

Kolejna duszyczka wciągnięta przez Jaszczurka ^^ Takie opisy umiejętności są moim zdaniem odpowiednie. Ale to już wyższa sfera dokładnie musi określić czy aby napewno.

Zahe - 2008-12-16 23:28:19

geez... wprowadzenie tego zajmie wieki...
nie mówię, że umiejki/zdolności są złe - wręcz przeciwnie.
Ale - trzeba by grę do nich dopasowywać, co się ciut mija z celem.
jako opisy fabularne - no problemo.

takie moje skromne zdanie.

Witam Miftenspielena, dawno ze sobą nie współpracowaliśmy ;)

Mif - 2008-12-17 01:28:24

O jest przykład, gotowy przykład jak mówiłem. Ja po prostu wrzucę ich koło 100 a wy wybierzecie sobie te które się nadadzą. ^^: Lub w drugą stronę dajecie dziedzinę pracy a ja w niej robię umiejki. Czytając aktualny pomysł rozwoju postaci podejrzewam że umiejki powinny być silne.

I witam i pozdrawiam ekipę ANTYkoncepcji po długiej przerwie.

Doprowadźmy ten projekt do końca!

P.S. Dalej mam na dysku wszystkie nasze prace dot. Elfów.

GotLink.pl