Daimon - 2008-08-07 18:05:57

W końcu przydałoby się coś od siebie dodać ;)
Co wy na taki pomysł, aby podróżując można było wybierać kilka dróg (np. idąc w góry mamy 3 różne szlaki)... a teraz do mojego pomysłu, czyli do Bandytów, którymi mogliby również zostać gracze. Zostawiłoby się tego skryptowego bota, ale dodało opcje (jakaś specjalna klasa, lub podklasa złodzieja?), który mógłby zastawiać pułapki na szlakach i rabować (próbować :] ). Zależałoby to np. od zręczności i szybkości. Taka postać mogłaby okradać tylko i wyłącznie osoby o 5lvl większym i mniejszym, aby za czesto tez nei ginęła ;)
Trzeba by to ograniczyć tak, ze dana postać może zostać 1 raz napadnięta w czasie podróży... powiedzmy na dobę.
Niektóre szlaki są bezpieczniejsze (nie ma gdzie zastawić takich pułapek, mniejsze prawdopodobieństwo napadnięcia, ale za to podróż jest droższa) i mniej bezpieczne (gdzie jest większe prawdopodobieństwo napadu, ale są znacznie tańsze).
Do tego doszłaby nowa tabela w posągach. Za każdą udaną (czy też nie) próbę rabunku dostawałoby sie ileś tam danej umiejętności (rabowania?)
To by było na tyle. Jak ktoś ma jakieś ale to zapraszam kontynuować myśl ;)

Raivorn Dathedr Madshigan - 2008-08-09 02:38:39

Pomysł z cenami za podróż różnymi traktami o różnych poziomach niebezpieczeństw ciekawy jest. Reszty nie zrozumiałem za bardzo. :P Pomysł ogólnie wydaje się git... chyba. Tylko na techę przełożyć :P

Daimon - 2008-08-09 18:33:44

chodzi o to, że gracz może napasać na drugiego gracza z przedziału wiekszym lub mniejszym o 5lvl. Czy mu sie uda czy nei zależeć będzie od zrecznosci i szybkosci (tutaj do obgadania) i ile mu zabierze (tutaj tez do obgadania)

Imrooniel - 2008-12-14 18:31:34

Cóż, jeżeli chodzi o zależności
droższe=bezpieczniejsze
tańsze=niebezpieczniejsze
to bym to bardziej przełożył na
bezpeczniejsze = szlaki zdecydowanie dłuższe - okrążające miejsca potencjalnych pułapek ale za to o wiele dłuższe (większy wydatek czasowy/energetyczny)
niebezpieczniejsze = idące prosto na przestrzał przez wszelkie kaniony, lasy i jary - trasa szybka (również dlatego iż czasem umyka się co sił w nogach przed goniącymi bandytami)

Zahe - 2008-12-15 10:50:33

ma propozycja do podróży (jaszczurko, miałaś pilnować porządku XD)
W propozycjach piszę "dobry" i "zły" encounter, gdyż zastanawiam się nad dodaniem wszelakich zdarzeń do podróży (np. znalazłeś zuoto, itp)
Jednak, to ciągle luźna myśl, więc proszę nie brać jako pewnik ;)

Podróż pieszo: koszt 10 energii, szansa na spotkanie złego encountera - minimalna, szansa na spotkanie dobrego: duża.
Podróż karawaną - koszt 2000 sztuk złota, szansa na spotkanie złego enc: duża, szansa na spotkanie dobrego: mała
Podróż karetą - koszt 10000 sztuk złota, obydwie szanse małe
podróż teleportem/czarem - koszt ileśtam złota/punktów magii, brak jakiejkolwiek szansy.

Zaś co do złego encountera, bandyty, można dać np.
bandyta, równy poziomem
-dzikie zwierzę/jakieśtam potwory zależne od terenu
-dodatkowe myto za przejście przez most/przełęcz (dodatkowy koszt)
-rabunek - strata całego złota przy sobie
-spotkanie przyszłej żony
-jakieś magiczne miejsca, obniżające pkt. many
-zasadzka, obniżająca zdrowie
-meteoryt, uderza w podróżującego, zabijając go na miejscu ^^

dobre:
-podróż zakończona sukcesem
-(łatwo się domyśleć)
-ekstra złoto
-ekstra surowce
-znalezienie przedmiotu
-bandyta świadczący usługi rozwodowe
-zwrot części kosztów podróży

Zahe....

GotLink.pltanie-zaproszenia-slubne.eu Edukacja Restauracja na wesele Poznań