Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry


#1 2008-08-08 11:21:20

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Kaldeb >> by KiciaQ

a) Przyrost cechy za 1AP

Zręczność: +2,0
Siła: +3,0
Inteligencja: +2,0
Siła Woli: +2,0
Szybkość: +2,0
Wytrzymałość: +3,0

b) Opis rasy

Kaldebowie, to kolejna rasa o dość charakterystycznym wyglądzie- są to psowate humanoidy (broń boże nie mylić z wilkołakami). Całe ich ciało- łącznie z twarzą- zwykle pokryte jest krótkim futrem rozmaitej maści. Może się zdarzyć, że część owłosienia wewnętrznej części przedramion i/lub pleców w okolicy kręgosłupa będzie nieco dłuższa i układać się będzie w biegnący wzdłuż nich pas. Podobnie jak w przypadku Cae'tiis owłosienie głowy różni się od reszty, dzięki czemu może osiągać większą długość, aczkolwiek nie może zbytnio odbiegać barwą od reszty umaszczenia. Rysy twarzy wyraźnie zbliżone są do psich- co wynika z wydłużenia jej dolnej części na kształt psiego pyska. Uszy Kaldebów przypominają psie i analogicznie przedstawia się ich umieszczenie na głowie psowatego. Ogon psowatych może przybierać różne formy- bardziej kudłaty charakterystyczny jest dla Kaldebów z wydłużonym futrem na przedramionach. Ich dłonie przypominają ludzkie, jednakże ich palce są nieco grubsze i (jak reszta ciała) porośnięte futrem. Pazury mają mocne, ale niezbyt długie- niewiele wystające poza palec. Poruszają się na dwóch nogach. Podobnie jak Cae'tiis- rozmnażać mogą się jedynie z przedstawicielem własnej rasy. Wywodzą się z innych niż Cae'tiis rejonów orczych ziem- chowają się tam, gdzie pozostało jeszcze zadrzewienie. Ubierają się najczęściej w proste, lniane stroje lub lekkie zbroje.

Kaldebowie posiadają swój własny język, którego żadna inna rasa opanować niemal nie jest w stanie. Podczas komunikacji wydają rozmaite odgłosy przypominające psie- od szczekanie, przez warczenie, po wycie i skowytanie.

Zaletą rasową jest czuły węch i słuch, co czyni z niego wybitnego myśliwego czy tropiciela, zaś podstawową wadą jest fakt, że potrafią być bardziej wybuchowe i agresywne od innych ras.

Niezwykle przydatna- ze względu na rejony w jakich się wychowywały- jest wiedza o trujących roslinach z tamtego obszaru, jednak głównym atutem Kaldebów sa zdolności bojowe, gdyż od najmłodszych lat wychowuje się je w kulcie walki. Jeśli wierzyć plotkom- swoją pierwsza broń Kaldeb otrzymuje jeszcze zanim nauczy się chodzić. Nieustająca nauka młodych "szczeniąt" w posługiwaniu się orężem ma jeden podstawowy cel- Kaldebowie sami wyznaczyli się na strażników przy granicy ziem orczych i ziem zamieszkanych przez inne rasy, starają się więc uniemożliwiać ataki orków wgłąb kraju. Większość Kaldebów albo decyduje się na szkolenie własnych umiejętności, albo doskonalenie ataków z grupą- przy czym w tej drugiej opcji psowaci są zorganizowani jak żadna inna rasa. To "dzicy" wojownicy, dodający sobie animuszu warczeniem podczas walki, nawołujący się skowyczeniem, walczący mimo ran, przewagi liczebnej, śniegu, gradu; bitne i honorowe.

Talenty fabularne (jeden do wyboru):
• Fechtmistrz (jesteś świetnym wojownikiem, który całe życie ćwiczył ze swoim ulubionym egzemplarzem oręża)
• Taktyka stadna (świetnie radzisz sobie gdy atakujesz z grupą)
• Instynkt łowcy (jesteś wytrawnym myśliwym i tropicielem)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl