Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry


#1 2008-08-08 15:16:20

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Imperium Krasnoludów

Coś tak na chypcika, na pewno jest tu wiele błędów i niejasności....


Granica Światów – masywny łańcuch górski z niebotycznymi szczytami wiecznie okrytymi śniegiem rozgraniczający dzikie i nieprzystępne pustkowia od żyznych równin . To właśnie we wnętrzu tychże gór znajdują się największe krasnoludzie twierdze, a wśród nich najwspanialszą jest Rang Shada – stolica Imperium Krasnoludów.

Dotrzeć do Rang Shada nie jest wcale łatwo. Trakt prowadzi wpierw przez puszcze elfów co wcale nie jest takie łatwe – zazdrosne elfy pilnie strzegą swych tajemnic, a nieuważny wędrowiec łatwo może zgubić tu drogę. Dalej trakt prowadzi przez zdradliwe górskie przełęcze i szlaki…. Wielu podczas swej podróży zmyliło ścieżkę i nigdy więcej nie powrócili do swych domów, a ich zbielałe na słońcu kości zdobią teraz leśne runo i dna przepaści... Szczęśliwiec, który pokona wszystkie przeciwności losu i stanie u kamiennych wrót….
Wejścia do Rang Shada strzegą kamienne wrota pokryte krasnoludzkimi runami – pozostałość po wielkiej wojnie krasnoludów z elfami. Otwierają się one tylko  3 razy dziennie – o świcie, w południe i o zachodzie słońca. Za wrotami znajduje się przestronna grota, zwana Wielką Komnatą. Jej wysoko umieszczone sklepienie podtrzymują bogato rzeźbione filary pełniące tu także rolę latarni dzięki zamieszczonym w nich kryształom świecącym w ciemności. Między mrowiem stoisk i straganów wiodą alejki wykładane czarnym marmurem. Wielka komnata jest dostępna dla wszystkich ras, no może prawie wszystkich…. Do tej pory w sercach wielu krasnoludów płonie rządzą wyrównania krzywd z elfami, tak wiec elfy nie są tu zbyt mile widziani i nie mogą czuć się tu zbyt bezpiecznie. Wielka Komnata jest ośrodkiem handlu krasnoludów. Tu możesz nabyć wszelkie wyroby krasnoludów – bronie, pancerze, biżuterię, rudy metali… Strudzony wędrowiec może tu także spocząć w Karczmie i skosztować znakomitego piwa krasnoludów jak i posilić się. Nad tym wszystkim czuwają krasnoludzcy kusznicy, skryci przed wzrokiem wszystkich w lożach wykutych prawie pod samym sklepieniem groty.
Na samym końcu  wielkiej Komnaty znajdują się kolejne wrota podobnie jak te pierwsze wykute w kamieniu i pokryte runami, lecz znacznie mniejsze. Są one zamknięte na głucho dla wszystkich nie będących krasnoludami, a na ich straży stoi niewielki oddział  zaprawionych w boju krasnoludów zbrojnych w młoty bojowe i topory. Jest to przejście do właściwej części twierdzy. Znajduje się tu dzielnica mieszkalna, miejsca kultu bogów i przodków… Tu kwitnie życie kulturalne  krasnoludów. Idąc dalej korytarzem dochodzi się do rozwidlenia – jedna odnoga idzie dalej prosto prowadząc do Komnaty Królów, gdzie znajduje się cała administracja. Druga prowadzi w dół gdzie znajdują się niższe poziomy. Na Niższym Poziomie ulokowany jest krasnoludki przemysł. Są tu także pola uprawne ulokowane nad podziemnymi rzekami i groty dla Chowańców. Stąd też można dostać się na najniższy poziom twierdzy, gdzie ulokowane są sale dla wojowników, przejścia do górskich strażnic oraz miejsce zesłania zhańbionych krasnoludów. Znajduje się tu także przejście do starego, z dawien dawna opuszczonego szybu.





*Wielka Komnata
Fleczer
Płatnerz
Zbrojmistrz
Targowisko (rynek)
Składnica rudy (magazyn)
Pęknięte Kowadło (karczma)
Trakt (stajnie)


*Górny poziom
Dzielnica mieszkalna (domy)
Mithrilowa Komnata (galeria bohaterów)
Świątynia
Biblioteka
Goniec (poczta)
Gazeta
Aleja chwały (posągi)


*Komnata Królów
Klany
Domy rodów
Gildie
Skryba (spis mieszkańców)
Rada Starszych (sąd)
Grota Nard (ankiety)
Herold (wieści)


*Niższy Poziom
Wejście do szybu (kopalnie)
Huta
Kuźnie
Pracownia alchemiczna
Podziemna rzeka (farmy)
Groty chowańców
Praca w kamieniołomie


*Ostatni Poziom
Opuszczony szyb/chodnik (labirynt)
Koszary (szkoła)
Arena Walk
Strażnice
Kazamaty (lochy)






Twierdze fabularne: (nazwy zaczerpnięte ze słownika krasnoldów z Eragona i  Najstarszego)

Ingietum - legendarna, niewielka twierdza znajdującą się na samym szczycie najwyższej góry Granic Świata -  Vol Turin, czyli Nieskończonych Schodów. Jest to siedziba runicznych kowali, wykuwających najpotężniejsze krasnoludzkie pancerze i bronie. Jest to najpilniej strzelona  tajemnica krasnoludów, tak bardzo strzeżona, że prawie nikt nie zna drogi wiodącej do niej Organizowano do niej wiele ekspedycji, ale żadna dotąd  nie powróciła...

Tronjheim (Hełm Olbrzymów) - kolejna niewielka krasnoludzka twierdza znajdująca się na północy gór, będąca tak naprawdę wielką biblioteką krasnoludzkiej rasy. Znajdują się w niej wszelkie pergaminy wspominające o krasnoludach i ich historii, dziejach, przodkach. Jest to miejsce dostępne tylko dla wybranych. Zamieszkują ją starzy mędrcy krasnoludzcy opracowujący nowe plany wojen z elfami oraz ucząc młodych dowódców krasnoludzkich armii taktyki i strategi...

Isidar Mithrim (Gwieździsty Szafir) - mała twierdza, a raczej przyczółek  na południowym krańcu Granic Światów, będącym  miejscem schronienia wszystkich krasnoludzkich lekkoduchów, czyli bardów, poetów, malarzy, rzeźbiarzy... W przeciwieństwie do pozostałych krasnoludzkich  twierdz jest ona otwarta dla wszystkich, którzy w życiu cenią przede wszystkim piękno. Krasnoludy z tej twierdzy są artystami. Krasnoludów z tej twierdzy łatwo rozpoznać po ich bogato zdobionych i barwnych strojach.

Ragni Hefthyn (Rzeczna Straż) - ostatni wielki bastion krasnoludów nad rzeka Shyr Volaes, jaki pozostał po wielkiej wojnie krasnoludów z elfami. Mieszkańcy tej twierdzy podczas wojny ponieśli największe starty i pałają żądza zemsty. Do tej pory nie uznają pokoju zawartego miedzy elfami i krasnoludami, jawnie okazując tej rasie swą wrogość. Na znak żałoby po utraconych ziomkach krasnoludy z tej twierdzy zawsze chodzą w czarnych strojach, a ich twarze są przesłonięte krwawo czerwonymi chustami, tak iż widać tylko ich oczy... Chodzą słuchy iż tak intensywny kolor czerwieni swych chust krasnoludy te otrzymały poprzez ich barwienie we krwi zabitych elfów...

Beorn - niewielka placówka kartograficzna znajdująca się na pograniczu gór z pustkowiami. Krasnoludy z tej niewielkiej twierdzy zajmują się sporządzaniem mapy całej krainy. Po połączeniu kontynentów zainteresowali się szczególnie  Wielkimi  Pustkowiami.  Nazwa ich się wzięła stąd,  iż w jakiś niewytłumaczalny sposób udało się im nawiązać więź z niedźwiedziami w towarzystwie których zwykli przemierzać ziemie.

Ostatnio edytowany przez Mori (2008-08-16 13:25:22)


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

#2 2008-08-14 15:37:24

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Re: Imperium Krasnoludów

Proponowane opisy dla budynków - będą one sukcesywnie uzupełniane i poprawiane....



*Górny poziom


Dzielnica mieszkalna (domy)

Mithrilowa Komnata (galeria bohaterów)
Niby kolejna niewielka komnata w twierdzy krasnoludów, jakich tu pełno... A jednak jest w niej coś niezwykłego. Warte u jej wrót pełnią nią krasnoludy z elitarnego oddziału przybocznej gwardii Króla Góry. Masywnie zbudowani, nawet jak na krasnoludy, strażnicy zakuci w mithrilowo-adamytowe zbroje stoją niewzruszeni niby posągi wsparci o kafary zdobione runami. Stoją oni na straży Mithrilowej Komnaty - niewielkiej groty, której ściany są z czystego mithrilu. Ustawiono w niej wykonane przez największych mistrzów dłuta wierne posągi wielkich bohaterów tego świata dla uczczenia ich pamięci...

Świątynia
Biblioteka

Goniec (poczta)
Na niewielkim placu Górnego Poziomu zawsze panuje tłok. Pełno tu młodych krasnoludów gotowych za odpowiednia opłata zanieść Twoje pismo we wskazane miejsce...

Gazeta

Aleja chwały (posągi)
Długi korytarz łączący Górny Poziom z Komnatą Królów. Nie było by w nim nic niezwykłego, gdyby nie pieczołowitość z jaka go wykuto. Wysoki na 4 krasnoludów i tak szeroki, iż mogły by się tu minąć bez najmniejszego trudu dwa spore wozy. Droga wyłożona jest on białą kostką z żyłkowanego marmuru z lamówkami z czarnego marmuru. W gładko wyszlifowanych ścianach co kilka kroków wykuta jest nisza, a pomiędzy nimi we ścianach zatopiono magiczne kryształy zalewające cały korytarz jasnym światłem.
W każdej nisze umieszczono posąg istoty, która zasłynęła we świecie jako mistrz swej profesji, w danej umiejętności -  a nuż kryje się wśród nich kolejny bohater...


*Komnata Królów


Klany
Domy rodów
Gildie

Skryba (spis mieszkańców)
W komnacie, do której prowadzą drzwi oznaczone płaskorzeźbą przedstawiająca pióro i kałamarz, pracują dziesiątki krasnoludzkich skrybów pilnie notujących każde narodziny i zgony. Na stronicach setek tysięcy ksiąg znajdujących się w tej komnacie została spisana każda istota żyjąca w tej krainie...
Jeśli szukasz zaginionego przyjaciela, czy druha zajrzyj tu, a na pewno go znajdziesz, a jeśli nie? Cóż... Zapewne nigdy nie istniał...

Rada Starszych (sąd)
Miejsce narad Starszych jest niewielką, półkolistą grotą w czarnej skale, będącą naturalnym tworem. Srebrne żyły na jej ścianach lśnią w świetle nielicznych lamp tworząc niezwykle zawiły i piękny wzór, w który chciało by się patrzeć bez końca. Urzeczone jego pięknem krasnoludy nigdy nie powarzyły się by skuć ściany groty. Wykuły jedynie w siedmiu skałach rozrzuconych wzdłuż łuku ściany siedem kamiennych tronów dla swych siedmiu Starszych. To właśnie tu są przyprowadzani skazańcy by usłyszeć wyrok Siedmiu…

Grota Nard (ankiety)
Sporych rozmiarów grota, wyłożona na przemian czarnym, białym i szarym kamieniem, zdolna pomieścić prawie wszystkich mieszkańców twierdzy jest miejscem ich spotkań. To właśnie tu w Grocie Narad podejmowane są wspólnie decyzje dotyczące dalszych losów twierdzy. Każdy pełnoprawny krasnolud ma prawo wyjść na podwyższenie  w centrum groty i w obecności wszystkich wyrazić swoje zdanie na temat sposobu rozwiązania danego problemu, jednak ostateczne decyzja zawsze należny do Króla Góry zasiadającego na Kamiennym Tronie umiejscowionym na balkonie u szczyty Groty.

Herold (wieści)
W samym centrum placu Komnaty Królów znajduje się podwyższenie wysokości przeciętnego krasnoluda. To właśnie tu stawa Herold, by swym donośnym głosem obwieścić zgromadzonemu tłumowi najnowsze wieści i zarządzenia.

*Niższy Poziom


Wejście do szybu (kopalnie)
Huta
Kuźnie
Pracownia alchemiczna
Podziemna rzeka (farmy)
Groty chowańców

Praca w kamieniołomie
Tunel Niższego Poziomu prowadzący daleko w głąb góry prowadzi na razie niewielkiej groty. Dzień i noc słuchać tu ciężko pracujące krasnoludy... Wielkie, chybotliwe rusztowania z drewna, po których bez lęku biegają krasnoludy.  Stosy drobnych odpadków skalnych, wielkie, kamienne bloki czekające na transport. Wszechobecny pył i odgłosy kucia. A pomiędzy tym wszystkim krasnoludy - jedni w wielkich koszach znoszą gruz, inni kują skały, czy też obrabiają kamienne bloki. Jeszcze inni budują rusztowania, czy tez wspólnymi siłami przeciągają boki, które zdawało by się nie dało poruszyć... W dalekiej przyszłości będzie tu zapewne jedna z większych komnat krasnoludzkiej twierdzy, ale ja na razie jest to jedno wielkie wyrobisko. To właśnie stąd pochodzi większość kamienia wykorzystywana w twierdzy. Jest to także miejsce, gdzie każdy chętny może nieco podreperować swój budżet pomagając w tej wielkiej budowie.

Oferty pracy:
-sprzątanie gruzu
-budowanie rusztowań
-kucie tuneli
-obróbka ścian/kamiennych bloków
-transport bloków
-nosiwoda

Ostatnio edytowany przez Mori (2008-08-21 18:18:50)


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

#3 2008-08-14 18:08:04

Josette

Rooshoffa Szyletka

status 5849833
936239
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 78
Punktów :   -1 

Re: Imperium Krasnoludów

Przeczytane. Dla mnie ok


KIJ na grób, niech zdycha.

Offline

 

#4 2008-08-14 21:11:30

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Re: Imperium Krasnoludów

Dzięki za zainteresowanie


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

#5 2008-08-16 16:00:01

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Re: Imperium Krasnoludów

*Ostatni Poziom



Opuszczony szyb/chodnik (labirynt)  – stary, walący się już chodnik na Ostatnim Poziomie krasnoludzkiej twierdzy. Wzdłuż ścian porozrzucane są stare, połamane narzędzia górnicze, roztrzaskane lampy, wykolejone wózki…. Chodź jest on jeszcze bogaty w surowce nikt już go nie eksploatuje – ciągle osypujące się i walące stropy stwarzają zbyt wielkie niebezpieczeństwa dla pracujących górników. Jednakże kryjące się tu bogactwa są zbyt wielką pokusą dla poszukiwaczy łatwego zarobku i przygód…

Koszary (szkoła)
Niewielki korytarz, którego wejście oznaczono skrzyżowanym młotem i toporem, prowadzi do niewielkiej komnaty. Znajdują się w niej  jedynie masywny stół, a raczej z grubsza ociosany kamienny blok i pełne ksiąg regały pokrywające wszystkie ściany. Urzęduje w niej stary, nawet jak na przedstawiciela tej rasy, krasnolud. Sądząc po jego ubiorze jest to wojskowy wyższy rangą, weteran wielu walk.
-Jesteś w końcu…-burkną mało przyjaźnie pod nosem, uciszając cię gestem dłoni.
Szybko zaczął krążyć po komnacie - wyciągną z regału jakąś księgę i przewertowawszy ja w niewiadomym celu skreślił  kilka słów na niewielkim arkusiku pergaminu.
-Czego tu jeszcze stoisz?-warknął wciskając ci do dłoni ów arkusik-Nie marnuj mojego czasu!-gderał dalej wypychając cię przez niewielkie drzwi na końcu komnaty zanim cokolwiek zdołałeś powiedzieć.
Po przejściu kilku metrów ciemnym korytarzem, by znaleźć się w przestronnej komnacie skąpanej jaskrawym światłem. Komnata była pełna krasnoludów trenujących w niewielkich grupkach swe umiejętności pod czujnym wzrokiem Nauczycieli. Nacieszywszy swe oczy tym widokiem spojrzałeś w końcu na „wręczony” ci przed chwilą pergamin pokryty drobnymi, krasnoludzkimi runami:

[Nick gracza]
[cennik]


Arena Walk
Podczas wykuwania nowego chodnika w ramach powiększania twierdzy krasnoludy natknęły się na naturalną ogromną, podziemna grotę, a raczej na kompleks grot z jedną wielka i mrowiem pomniejszych przylegających do niej. Z dala od innych części twierdzy o dużej powierzchni i mrowiem pomniejszych grot – była wręcz idealnym miejscem na urządzenie Areny – miejsca gdzie kończą się spory zaczęte przy dzbanie piwa, gdzie słowa przechodzą w czyny, gdzie czcze pogróżki wchodzą w życie… Szybko oczyszczono główną grotę i wydzielono na niej małe areny, gdzie miedzy sobą toczą pojedynki kolejni wojownicy i magowie. Jedne pomniejsze groty zabezpieczono potężnymi kratami i ulokowano tam wszelkie napotkane stwory, z którymi chętni mogą spróbować swych sił. Inne groty przysposobiono dla opiekunów tychże bestii oraz dla kilku uzdrowicieli gotowych przyjść z pomocą walczącym, gdy zajdzie taka potrzeba.

Strażnice
Za kamiennymi wrotami, na straży których stoi maleńki oddział krasnoludzkich oporników, znajduje się niewielka komnata. Zaraz za wrotami znajduje się podłużna komnata – to właśnie w niej znajduj się przejścia do niewielkich, prywatnych strażnic porozrzucanych po całych górach, będących własnością co zamożniejszych mieszkańców Rang Shada. Toczą oni miedzy sobą niewielkie wojny i wojenki najeżdżając siebie nawzajem.

Kazamaty (lochy) mieszczą się na najniższym poziomie krasnoludzkiej twierdzy. Skazańcy są przetrzymywani w niewielkich i niskich, nawet jak dla krasnoludów niszach wykutych wzdłuż starego, dawno już wyeksploatowanego chodnika. Przed ucieczka z tego miejsca powstrzymują ich solidne kraty wykute przez dawnych mistrzów kowadła. Nie jest to zbyt przyjemne miejsce – wilgotne i mroczne. Chodnik cały czas obniża się tak, iż im bliżej końca tym bardziej trzeba się pochylać, aż w pewnym momencie idzie się zgiętym w pół. Ostanie nisze w tym opadającym się korytarzu są częściowo zalane, tak iż niektórzy skazańcy brodzą w mętnej wodzie sięgającej im kolan, a nawet pasa. Jedynym źródłem światła jest tutaj migotliwa lampa strażnika prowadzącego kolejnego więźnia do jego celi….


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

#6 2008-08-16 16:38:48

Josette

Rooshoffa Szyletka

status 5849833
936239
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 78
Punktów :   -1 

Re: Imperium Krasnoludów

jest dobrze


KIJ na grób, niech zdycha.

Offline

 

#7 2008-08-16 18:38:05

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Re: Imperium Krasnoludów

to jest tylko przeniesienie części wcześniejszego postu ;P

żeby znów się nie naciąć na limit znaków i zachować jako taką przejrzystość tego co dodane"gotowe" poziomy będę umieszczał w oddzielnych postach...


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

#8 2008-08-21 18:19:05

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Re: Imperium Krasnoludów

*Wielka Komnata



Fleczer
W tej niewielkiej komnacie grubo wysypanej trocinami kupisz najróżniejszą broń do walki dystansowej. Starszawy krasnolud w płóciennym fartuchu i mnóstwem wszelkiego rodzaju dłut zatkniętych za pasem sprzeda ci każdą broń jaka pozwoli razić przeciwnika  z bezpiecznej odległości - od najzwyklejszych proc, poprzez łuki po potęzne podwójne kusze dorównujące swa mocą nawet arkbalistom... Jednak nie nabędziesz tu żadnej magicznej broni - za rozsądna cenę tutejszy fleczer sprzeda ci standardową broń i pociski do niej...

Płatnerz
Na ścianach tej niewielkiej pieczary  pełno jest najróżniejszych tarcz, a na  stojakach i kukłach porozwieszane są inne elementy zbrój i pancerzy. U tego starego krasnoluda w skórzanym fartuchu z krótko przycięta brodą i młotem zatkniętym za pas, będącym właścicielem tego przybytku,  kupisz wszystko od najzwyklejszej skórzni po zwierciadlane zbroje wykonane z kryształu. Jednak nie spodziewaj się tu niczego niezwykłego, przesączonego magiczną mocą - za rozsądna cenę dostaniesz tu najzwyklejszy w swej klasie pancerz...


Zbrojmistrz
Ściany tej niewielkiej groty obwieszone są wszelkiego rodzaju orężem. U starego, bliźniaczo podobnego do sprzedawcy pancerzy, krasnoluda w skórzanym fartuchu z krótko przycięta brodą i młotem zatkniętym za pas, będącym właścicielem tego całego kramu,  kupisz wszystko co może się przydać w walce wręcz od najzwyklejszej pałki po słynne krasnoludzkie młoty bojowe. Jednak nie spodziewaj się tu niczego niezwykłego - za rozsądna cenę dostaniesz tu najzwyklejszą broń...

Targowisko (rynek)
Za wrotami znajduje się przestronna grota, zwana Wielką Komnatą. Jej wysoko umieszczone sklepienie podtrzymują bogato rzeźbione filary pełniące tu także rolę latarni dzięki zamieszczonym w nich kryształom świecącym w ciemności. Całą jej przestrzeń, a nawet niektóre maleńkie groty przylegające do niej opanowali wszelkiej maści handlarze. Niektórzy krążą po Komnacie taszcząc przed sob wielkie wózki pełne rożnego dobra, inni ciut zamożniejsi rozkładają swój towar na niewielkich straganach, bądź w niewielkich budkach. Co zamożniejsi kupcy wykupili przylegające groty i tam urządzili swe sklepy pełne przepychu świadczące o ich zamożności. Między tym mrowiem stoisk i straganów wiodą alejki wykładane czarnym marmurem. Nad tym wszystkim unoszą się odgłosy zaciętych targów, gdyż Wielka Komnata jest ośrodkiem handlu krasnoludów.  Jeśli masz wystarczająco dużo sił, samozaparcia i oczywiście wystarczająco duo złota możesz tu nabyć wszystko – magiczne napoje, eliksiry, bronie, pancerze, biżuterię, rudy metali…

Składnica rudy (magazyn)
Króciutki korytarz prowadzi do niewielkiej pieczary, tam w asyście najemników za masywnym stołem siedzi tutejszy Nadzorca. Zajmuje się on obrotem wszelkimi minerałami, drewnami, czy ziołami i ich nasionami. Kolejne korytarze zaczynające się w tej pieczarze prowadza do następnych grot, gdzie są oddzielnie składowane towary.

Pęknięte Kowadło (karczma)
W jednej z grot przyległych do Wielkiej Komnaty znajduje się Pęknięte Kowadło – karczma prowadzona przez pewnego krasnoluda. W tej niewielkiej, w porównaniu do głównej komnaty, mieszczącej „zaledwie” 30, 40 osób wszystko wykuto z kamienia od łąw przykrytych futrami dzikich zwierząt, przez stoły po szynkwas za którym stoi właściciel tego przybytku. Mrowie oliwnych lamp uwieszonych u sufitu zalewa ciepłym światłem całe pomieszczenie ukazując przy tym zgromadzonej gawiedzi płaskorzeźby przedstawiające sceny z różnych legend i baśni… Zaraz za kontuarem w ścianie znajdują się małe, solidne drzwiczki wykonane z drewna – prowadza one  do niewielkiej piwniczki, gdzie to właściciel tego przybytku zgromadził zapasy różnorakich trunków podawanych w jego karczmie.

Trakt (stajnie)
Sporych rozmiarów  i jasno oświetlona grota, pełna gwaru. W ciżbie ludu spotkasz tu i zbierających się do kolejnego transportu, jak i samotnych wędrowców szykujących się do kolejnej wyprawy. Wynajmując konia i przyłączając się do którejś z licznych karawan, czy tez polegając tylko na sile własnych nóg możesz stąd dotrzeć prawie do każdego miejsca w krainie...


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl