Forum mające na celu rozwój nowej gry
#cc00ff
Projekt bitew Morskich! Czytać szczury lądowe!
Pinka –
Kadłub: Lekki
Uzbrojenie: do 8 dział
Takielunek: Rejowy – 9 żagli max
Załoga: do 60 osób
- Prędkość: 14 węzłów max
Barka –
Kadłub: Lekki.
Uzbrojenie: do 14 dział
Takielunek: Rejowy – 9 żagli max
Załoga: do 70 osób
Prędkość: 13 węzłów max
Szebeka –
Kadłub: Lekki.
Uzbrojenie: do 22 dział
Takielunek: Rejowy – 10 żagli max
Załoga: do 100 osób
Prędkość: 11 węzłów max
Galeona –
Kadłub: Średni.
Uzbrojenie: do 28 dział
Takielunek: Rejowy – 14 żagli max
Załoga: do 150 osób
Prędkość: 11,5 węzłów max
Bryg –
Kadłub: Średni.
Uzbrojenie: do 32 dział
Takielunek: Rejowy – 12 żagli max
Załoga: do 190 osób
Prędkość: 15 węzłów max
Karawela –
Kadłub: Średni.
Uzbrojenie: do 36 dział
Takielunek: Rejowy – 9 żagli max
Załoga: do 250 osób
Prędkość: 9 węzłów max
Galeon –
Kadłub: Ciężki
Uzbrojenie: do 50 dział
Takielunek: Rejowy – 9 żagli max
Załoga: do 290 osób
Prędkość: 8 węzłów max
Fregata –
Kadłub: Ciężki
Uzbrojenie: do 46 dział
Takielunek: Rejowy – 12 żagli max
Załoga: do 320 osób
Prędkość: 12 węzłów max
Krążownik –
Kadłub: Ciężki.
Uzbrojenie: do 62 dział
Takielunek: Rejowy – 12 żagli max
Załoga: do 450 osób
Prędkość: 10 węzłów max
- 9 rodzajów statków. Trzy ciężkie, trzy średnie i trzy lekkie. ( Bonusy w % do ataków pomiędzy klasami )
- Wprowadzenie czynniku losowego od 10% do 40% ( Fale, wiejący wiatr )
- Wprowadzenie punktów nawigacji. ( Doświadczenia ). I to jest jedyna wartość która nie ma swojego limitu. Im więcej się tłuką tym więcej doświadczenia dostają. ( Tutaj przydałby się przelicznik. Ile punktów daje ile %. W każdym razie były by to niewielkie ilości. )
- Gdy kupuje się statek ma się sam statek. Trzeba do niego zakupić załogę, działa, i takielunek
- Wypłata pieniężna dla załogi.
- Żeby była możliwość inwestowania kasy TYLKO z piractwa TYLKO w piractwo. Bo się okaże że wszyscy nagle będą chcieli mieć największe statki w grze, a to bez sensu. Chodzi tutaj o wprowadzenie "Waluty Pirackiej", żeby tylko za nią można było kupować i ulepszać te statki.( Ograniczyło by to sytuacje takie jak kupowanie statków za kasę z czegoś tam i łupienie wszystkiego naokoło ( Co zresztą też daje kasę ). Oddzieli to piracenie od reszty krainy i legalnych zarobków )
- Za złupienie okrętu ( innego gracza bądź też normalnie ) gracz dostaje zarówno normalne złoto jak i "walutę"
- Ilość waluty na start pozwalająca kupić jedynie najmniejszy stateczek
- Uzasadnienie fabularne ( Posiadanie odpowiedniej postaci by móc posiadać piracki statek - wydawane przez Gubernatora )
- Gubernator ewentualnie mógłby też nadawać walutę dodatkową za sesje fabularne. ( To by było spoko. Już widzę te pirackie sesje ^^)
Oczywiście statki otrzymały by dodatkowe opisy, jeśli pomysł przejdzie i zostanie przełożony na techę. O komentarze proszę
Oczywiście jeśli sie mocno spodoba to jeszcze go rozbuduję, o inne statki.
Ostatnio edytowany przez Raivorn Dathedr Madshigan (2008-08-09 02:34:10)
Offline
Kochany Wredasek ^^
Cóż co do tylko pirackie .. hym nieco dziwnie gdyż co piraci by napadali sami na siebie ? a co z kupcami ?
Offline
Heloł. Kto powiedział, że sami na siebie? Przytoczę przykład:
Idę na jakąś wyprawę, napada mnie bandyta, który nie jest sterowany żadnym graczem, czyli prościej mówiąc jest po prostu częścią wypocin Zahego. Tak samo można zrobić z piratami. Mogą napadać sami na siebie, ale mogą też i na kupców z tym, że nie zawsze może im się udać trafić na przepływ statku z towarami, albo trafią na sztorm... takie przeszkody z serii zbuntowany bandyta, zmienione w zbuntowane morze.
Nikt mnie pewnie nie rozumie XD
Offline
A może zróbmy klasę kupca? Miałby on możliwość zakupu barki lub statku handlowego, przez co np. za udany kurs dostałby złoto. Ale w czasie podróży pojawiałby się na takiej liście jak żywi na poziomie od...do... na arenie. Wtedy kapitan statku pirackiego mógłby napaść, jakby się udało to łupi, jak nie to powiedzmy ileś tam strat ma, a kupiec spokojnie dopływa. Oprócz oczywiście morskich wypadów kupcy podróżowaliby lądem na tej samej zasadzie z wspomnianymi w poprzednim temacie bandytami.
Offline
O, tak! Popieram przedwócę. Ale klasa kupca mogłaby być już normalną klasą z tym, że przydział statków dla nich odbywał by się tak, jak to wcześcniej Raiv napisał - MG musiał by wydać na to zgodę. Bo znajac życie, jak wprowadzimy coś nowego ,czego na innych grach nie ma, to wszyscy na to polecą i nie będzie miał kto grać resztą. o.O
Offline
#cc00ff
Kireea Amentiae napisał:
Cóż co do tylko pirackie .. hym nieco dziwnie gdyż co piraci by napadali sami na siebie ? a co z kupcami ?
Piraci między sobą też się tłuką. Mało. Oni sobie statki nawzajem zabierają ^^. Gdyby to wszystko uwzględnić to by całkiem osobna gra wyszła
Ja myślę że można by to było zrobić na podstawie silnika strażnicy - zbieranie złota, coś tak jak w strażnicy, tylko że z łupieniem statków kupców które były by techniczne , a nie kupców jako graczy. Oczywiście myk z klasą kupca też by był ciekawy( W tym wypadku też świstek gubernatora)
Rozpisałbym wtedy jeszcze statki kupieckie
W każdym razie najważniejszy tutaj jak na mój gust byłby motyw z 'walutą'
Ostatnio edytowany przez Raivorn Dathedr Madshigan (2008-08-09 16:04:24)
Offline
Świetny pomysł, aż chce się porzucić drowa i wziąć się zaciągnąć pod banderę Jollyego Rogera Rozważcie jeszcze nagonki na tychże piratów, odszkodowania dla kupców, no i publiczne wieszanie ^^
Offline
#cc00ff
Sithis napisał:
Świetny pomysł, aż chce się porzucić drowa i wziąć się zaciągnąć pod banderę Jollyego Rogera Rozważcie jeszcze nagonki na tychże piratów, odszkodowania dla kupców, no i publiczne wieszanie ^^
Nagonki rozgrywały by się fabularnie. Nie przeginajmy z przeciążeniem silnika i rąk programisty. Cieszę się że pomysł się podoba Mi też. Chyba właśnie dla tego piractwa zmuszę się do gry technicznej o ile to przejdzie
Publiczne wieszanie? Czemu nie
Odszkodowania dla kupców? Tylko wtedy gdyby ci istnieli jako gracze
Edit do projektu!: Załodze płaciło by się w walucie, nie złocie.
Ostatnio edytowany przez Raivorn Dathedr Madshigan (2008-08-11 15:16:47)
Offline