Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry


#1 2008-12-07 11:35:59

Zahe

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 42

Przedmioty

potrzeba przedmiotów legendarnych!
sam trochę ich zrobię, ale czym więcej tym lepiej

Przedmioty te mają być nagrodami w questach w grze/ nadawane przez mg.
przykładowy przedmiot

"Błyskomiecz"

premia do ataku: +10,
koszt: 15000, (koszty zapewne będą liczone automatycznie)
wt 50/50,
typ obrażeń: sieczne,
poziom minimalny: 7,
materiał: stal,
premia do szybkości: + 6,
premia do zręczności: 0,
oburęczny: nie,,
jakość: Doskonała;
opis:(opis przedmiotu - może być długi )
grafika: (avatar przedmiot)

liczę na pomoc, gdyż temat ciekawy

Offline

 

#2 2008-12-07 13:56:44

Zahe

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 42

Re: Przedmioty

właśnie, takie przykładowe liczby:

premia do ataku: w okolicach od (poziom minimalny) do (poziom minimalny * 2)
wt: wartości logiczne zakładam, że broń mistrzowska ma wytrzymałość około 50
typ obrażeń: sieczne/kłute/cięte.

"cięte":
"Broń zadaje obrażenia cięte, wobec czego zadaje większe o 25% obrażenia przeciwnikom nie posiadającym zbroi.""Ze względu na typ obrażeń, broń ta zadaje 25% mniej obrażeń nieumarłym (minimum 1)."

"kłute"
"Broń zadaje obrażenia kłute, więc jest szczególnie efektywna przeciwko przeciwnikom nie posiadającym zbroi - obrażenia zwiększone o połowę.""Ze względu na swój typ, broń ta zadaje jedynie połowę obrażeń, jeśli przeciwnik używa zbroi (nie licząc szat, minimum 1)""Ze względu na typ obrażeń, broń ta zadaje o połowę mniej obrażeń nieumarłym (minimum 1)."

"miażdżone";
"Broń zadaje obrażenia miażdżone i jest szczególnie efektywna przeciwko przeciwnikom używającym zbroi - obrażenia zwiększone o 25%" "Ze względu na typ obrażeń, broń ta zadaje 25% więcej obrażeń nieumarłym."

"mieszane" - brak konkretnej premii

materiał: dowolny tekst. To jest tylko tekst: mogą być bronie z mithrilu, stali, kryształu.
Premia/kara do szybkości: wartości maksymalne do +10. Zachować logikę XD
premia/kara do zręczności: jak wyżej ;P
oburęczny: tak/nie
jakość: zakładamy tylko doskonałą
opis: to będzie txt widziany w ekwipunku. Można robić je dłuuuugie
grafika:tj. ewentualny obrazek/avatar broni

zaznaczam, że nie chcę przedmiotów typowo powergamingowych

Offline

 

#3 2008-12-17 02:15:16

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

Buty tąpnięcia:
premia do obrony: +25
koszt: , (koszty zapewne będą liczone automatycznie)
wt 200/200,
typ obrażeń: n/d
poziom minimalny: 15
materiał: stal,
premia do szybkości: - 1,
premia do siły: +5
premia do zręczności: 0,
oburęczny: n/d;
Waga: 15 kg
opis:Są to zaklęte lecz proste w wyglądzie stalowe ciężkie buty. Ich nietypowa krasnoludzka moc pozwala przez tupnięcie wywołać magiczną falę uderzeniową. Ta fala rozchodząc się w promieniu metra ogłusza na chwilę oponentów (chyba że są zbyt masywni/wytrzymali). Buty są ciężkie lecz tak zbudowane żę nie stanowią strasznego obciążenia przy noszeniu.

Coś takiego?
grafika: (no)

Offline

 

#4 2008-12-17 17:57:15

Zahe

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 42

Re: Przedmioty

właśnie!
jednak, istnieje mały probelm techniczny przy dodawaniu do stat z przedmiotów, wobec czego, proooszę, o używanie tylko szybkości i zręczności (wartość dodatnia to kara ze zbroi, ujemna - premia.)

Offline

 

#5 2008-12-17 18:37:27

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

Ok wpiszę tu conieco jak cię rozumiem:
1. jak jest +5 to naprawdę jest -5?
2. Mamy do dyspozycji + do szybkości i zwiechy? Nic więcej?
3. Zdolności specjalne typu przykładowe u góry ogłuszenie jest możliwe czy unikać?

Offline

 

#6 2008-12-17 20:40:10

Imrooniel

Użytkownik

1139666
Skąd: to tu, to tam...
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 33
Punktów :   -1 
WWW

Re: Przedmioty

4. I jaka jest właściwie mechanika gry? Tzn statsy broni itp...

Offline

 

#7 2008-12-18 02:50:39

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

Kołczan obfitości.
premia do obrony: 0
koszt: , (koszty zapewne będą liczone automatycznie)
wt ND?
typ obrażeń: n/d
poziom minimalny: 15
materiał: n/d
premia do szybkości: -n/d
premia do siły: n/d
premia do zręczności: n/d
oburęczny: n/d;
Waga: 0 kg
opis:
Zaklęta moc w kołczanie uzupełnia podobno do nieskończoności strzały które się do niego włoży. Ostatni właściciel, Wielki Łowczy powiada że wyjął z niego miliard strzał....


[Dasz radę zrobić taki item? Np ilość strzał to 100 000]

Offline

 

#8 2008-12-18 13:02:49

Zahe

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 42

Re: Przedmioty

oks - więc tak:
1) zapomnijcie co mówiłem o szybkości- poprawię, by broń dodawała/odejmowała wartość od szybkości Gracza
2) zapomnijcie, co mówiłem o premii do stat - dodam ją. (tj. broń może zwiększać/zmniejszać siłę, inteligencję itp.)
3) ważne info: premia do stat broni będzie liczona tylko podczas walki. (tj. nie wpłynie np. na ilość many)
4) chciałbym, aby bronie miały specjalne zdolności (np. ogłuszenie). Nie wiem, czy uda mi się to wprowadzić - przygotowuję skrypty do tego.
Na pewno będzie lista specjalnych zdolności (np: +10 do trafienia, ignoruje pancerz itp.). Takie rozwiązanie ma 2 strony, dobrą i złą. Dobra jest taka, że premię można dodać "z automatu", czyli szybko i bezboleśnie. Ponadto, ujednolici typy bonusów. Zła strona jest taka, że będzie istnieć np. premia +10 do trafienia i + 5 do trafienia, ale nie będzie można dodać premii +8 (bo nie będzie jej na liście bonusów).
5) W wypadku broni, typ obrażeń wpływa na zastosowanie broni - nie będę się powtarzał, opisane jest to w grze, tutaj zamieszczę skrót:

sieczne +25% obr. przeciw przeciwnikom bez broni, -25% obr. przeciw nieumarłym
kłute +50% obr. przeciw przeciwnikom nie posiadającym broni,-50% obr. jeśli przeciwnik ma zbroję,-50% obr. nieumarłym
miażdżone +25% obr przeciw przeciwnikom używającym zbroi, +25% nieumarłym
mieszane: brak premii.

info:
poprzez "zbroję" rozumiem wszystko, co nie jest szatą i zbroją skórzaną (chcę je wprowadzić)
poprzez "przeciwnik" rozumiem innego Gracza

6) co do łucznictwa: rozróżniam 3 typy broni dystansowej: (w nawiasie moje założenia, które chcę wprowadzić)
-łuki (dają pewną liczbę ataków darmowych na początku walki lub premię do szybkości zależną od rundy (czym dalsza runda, tym premia mniejsza, w końcu staje się karą))
-kusze (brak darmowych ataków czy premii (nie wiem, co wprowadzę ;P ) ale za to zwiększone obrażenia)
-broń palna (zwiększone obrażenia, ale istnieje szansa na zniszczenie broni i zadanie sobie obrażeń)
Proszę o ścisłość
Istniej poza tym 4 typ broni dystansowej, ale chcę ją zostawić "na wszelki wypadek" i proszę o nie używanie ;P

chyba zawarłem odpowiedzi na wszystkie pytania
pozdrawiam
Zahe

Offline

 

#9 2008-12-18 14:30:47

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

"Karawasze obrony"

premia do ataku: n/d
koszt:  (koszty zapewne będą liczone automatycznie)
wt 50/50,
typ obrażeń: n/d
poziom minimalny: 3
materiał: drewno
premia do szybkości: +0
premia do zręczności: +5
oburęczny: tak
waga 0,5 kg.
jakość: Doskonała;
Premia do obrony: +150 (czyli b. duża)
opis:
Wykonane z drewna i zdobione przez wyśmienitych rzemieślników karwasze są doskonałą broną przedramion, jednak gdy w grę wchodzi jeszcze magia nie może być lepiej. W tych karwaszach zaklęta została specjalna magiczna moc zwiększająca wartości obronne karwaszy przed wszelką formą fizycznego ataku. Jest to bardzo ceniony element rynsztunku pośród awanturników ze względu na estetykę, walory obronne i mała wagę.
grafika: (avatar przedmiot)

Offline

 

#10 2008-12-18 14:44:27

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

"Pierścień tarczy"

premia do ataku: n/d
koszt:  (koszty zapewne będą liczone automatycznie)
wt n/d
typ obrażeń: n/d
poziom minimalny: 15
materiał: drewno
premia do szybkości: +0
premia do zręczności: +0
oburęczny: nie
waga 0
jakość: Doskonała;
Premia do obrony: +100 (czyli b. duża) lub 20-120
opis:
Zazwyczaj złoty drogi pierścień z kamieniem szlachetnym jako ozdobą. Wersji tego pierścienia powstało wiele, są wyjątkowo cenione przez magów jako dyskretna forma obrony. Wystarczy wypowiedzieć formułkę aktywacji by magiczna moc pierścienia wytworzyła przed noszącym magiczną aurę odporną na większość ataków.

[Zahir odezwij się na GyGy]
grafika: (avatar przedmiot)

Offline

 

#11 2008-12-20 11:24:38

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

Pancerne Pięści Ragdulfa.
Możliwość dawania jednej rękawicy istnieje?
Koszt: spory
Wyt: 300/300
Poziom: 25
materiał: Stal
Premia do zręczności +20 (rękawica prawa)
Premia do siły +20 (rękawica lewa)
Oburęczny:n/d
waga 2kg
Jakość Perfect.
Premia do obrony: +50
Opis: Są to unikalne rękawice, choć ponoć jakiś mag zrobił ich kopie lecz nikt nie potwierdził tych informacji. Wykonał je dano temu mag wojownik przemierzający królestwo (X) który by wspomóc się w walce umagicznił swe pancerne  rękawice dwoma zaklęciami, nie mogąc się zdecydować na jeden czar wspomagający. Tak też każda z rękawic zwiększa jedną zdolność. (Warunek opcjonalny:!)Jeśli broń jest jednoręczna to dostaje się tylko ten jeden bonus, a jeżeli oburęczna to dostaje się obydwa bonusy.

Offline

 

#12 2008-12-20 18:09:18

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

"Amulet Trzecie Oko"
Koszt: Spory
Wyt: N/d
Poziom 30
Materiał: nd
Premia: + do czegoś co zwiększa zauważenie.
Opis: Jest to amulet w postaci małego kamyka z dziurką w środku przez którą przeciągnięty jest rzemyk. Nosząc ten amulet na szyi noszący ma możliwość wyczuwania(!), niewidocznych postaci czy to magicznie czy zakradających się zza pleców, działa to na krótki dystans. Jednak spoglądając przez dziurkę w kamyku mozna wykrywać niewidoczność i widzieć nawet przez cienkie ściany.f

Offline

 

#13 2008-12-22 01:17:00

Mif

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 25
Punktów :   

Re: Przedmioty

"Stalowy Płaszcz"
Koszt: Spory
Wyt:
Poziom: 10
Materiał: Stal
Premia do obrony: +100
Ograniczenia Szyb -10 Zr -5
Opis: Jest to stalowy  płaszcz cały wykonany z dość grubych stalowych płytek. Precyzja wykonania tego płaszcza jest niewiarygodna, ponoć w szczeliny pomiędzy płytkami nie da się wcisnąć ostrza noża... Zapewnia sporą obronę przed pociskami i wszelkimi broniami siecznymi i kłutymi. Jednak wszelkie obrażenia obuchowe potrafią poważnie uszkodzić skrzętne połączenia pomiędzy płytkami. Według podań wszystkie płaszcze wykonano przed laty dla pewnego bractwa zabójców by siali grozę samym strojem...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl