Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry


  • Index
  •  » Magia
  •  » Segmenty magii słowem wstępu

#1 2008-11-07 15:40:11

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Segmenty magii słowem wstępu

Każda z dziedzin magi, zwanych segmentami, łączy się w pewien sposób ze sobą. Magowie specjaliści wybierają ulubiony segment co jednak nie oznacza iz nie mogą używać czarów innych dziedzin, lecz one nie działja tak silnie jak przez nich wybrany.
Segmenty


Destrukcja - (niszczenie) Ten segment magi Zawiera w sobie wszelakie zaklecia mające na celu niszczenie lub zadawani obrażeń.

Elementalizm- ( Magia żywiołów) Segment zajmujący sie panowaniem nad żywiołami Wodą, Ziemią, Powietrzem i Ogniem

Iluzjonizm ( Umysłowa)- Segment tej magi nie służy do zadawanie obrażeń, wlecz wpływaniu na innych poprzez tworzenie ułud lub też narzucaniu emocji.

Transmutacja ( Przemian, zaklinań) Działanie tego segmentu polega na zmienianiu rożnych rzeczy: Wzmacnianiu lub obniżaniu siły ich działania, lub tez zmienię właściwości.

Przywołania- Ostatni z segmentów magicznych,który mówi o otaczających nas bramach "miedzy światami lub miejscami" Które można otwierać W celu przywołania istot lub przedmiotów, lub przeniesienia tam już istniejących.



Kiedyś magia składała sie z jeszcze jednego segmentu Nekromancji, który został wyklęty przez samych magów, a przekazy na jego temat zaginęły lub zostały zniszczone.


______________________________________________________________________



Istnieją jeszcze inne segmenty, którymi magowie nie mogą władać bowiem przeznaczone są one dla Kapłanów oraz druidów.


Natury- Segment magi wpływający na istoty żywe( nie humanoidalne), oraz naturę Zastrzeżony jest dla druidów i słabo objawiony tropicielom.

Odrodzeń ( Uzdrowień)- Segment gromadzący czary uzdrawiające, leczące a nawet wskrzeszające.

Objawień ( błogosławieństwa)- Ostatni  z segmentów magicznych który dzięki głębokiej wierze i modlitwa pozwala na komunikacje z bóstwami . Przez co pozwala na Tworzenie błogosławieństw i klątw.

Offline

 

#2 2008-11-07 19:56:41

Raivorn Dathedr Madshigan

#cc00ff

Zarejestrowany: 2008-08-07
Posty: 43
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Wszystko ok, z zaznaczeniem, że mag specjalista w danym segmencie nie może nauczyć się prawie nic z innego segmentu którego nie wybrał. Wtedy ciekawsze zależności powstaną pomiędzy magami... np mag iluzjonista nadaje ognistym czarom maga destrukcji jakąś przerażającą formę, np Feniksa itd. To oczywiście tylko luźna myśl

Ostatnio edytowany przez Raivorn Dathedr Madshigan (2008-11-07 19:57:14)

Offline

 

#3 2008-11-28 21:03:13

Josette

Rooshoffa Szyletka

status 5849833
936239
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 78
Punktów :   -1 

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Magią miał się zająć nasz kochany Fihi, który jak widać.. a raczej nie widać olał sprawę. Za jakiś czas wam napiszę czy ma zamiar nam użyczyć już wcześniej napisanej magii


KIJ na grób, niech zdycha.

Offline

 

#4 2008-11-29 01:58:32

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Niech on mnie w nos pocałuje. Nie mam zamiaru na niego liczyć.

Offline

 

#5 2008-12-12 14:08:41

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Jeśli chodzi o Nekromancję należy zaznaczyć jedno, to że ślad o tym pradawnym i wyklętym segmencie zaginął wcale nie oznacza że sam segment przestał istnieć. Dlatego opis tego segmentu także należy uwzględnić podczas opracowywania magii. Wcale nie mówię że ma on być dostępny dla graczy. Choć szczerze mówiąc bardziej doświadczonym magom w późniejszych etapach gry można na niego pozwolić. Uwarunkowując to odpowiednim doświadczeniem magicznym i stażem samego maga. Prędzej czy później większość magów w wielu grach kosztowało zakazanego owocu w postaci nekromancji, jednak byli to zazwyczaj bardzo potężni magowie. W związku z tym po prostu z Nekromancji należy zrobić bardzo ograniczoną prestiżówkę.

Offline

 

#6 2008-12-14 19:37:41

Imrooniel

Użytkownik

1139666
Skąd: to tu, to tam...
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 33
Punktów :   -1 
WWW

Re: Segmenty magii słowem wstępu

To jak robimcie necro profesją elitarną, to może  przejdzie jakoś coś w rodzaju magicznego fechmistrza? Mag - ku swojemu rozczarowaniu - okazuje się po prostu zbyt kiepski, zdolności ma po prostu mizerne, lecz nie poddaje się i kieruje się w stronę innej profesji - czy to złodzieja czy wojownika i nabyte zdolności w manipulowaniu energią wykożystuje by wesprzec swoją zręcznośc, siłę czy ekwipunek na pewien krótki okres czasu...

np. wykorzystałby taki niedoszły mag iluzjonista prostą sztuczkę która sprawiłaby iż przeciwnikowi wydaje się iż atakuje z innej strony, wiec mag miałby premię do trafienia (bo obrona przeciwnika koncentruje się gdzie indziej) albo wyczytałby gdzie może paśc następny cios, przez co ma 50% szans na to iż jego obrona będzie większa (bo odczyta poprawinie) i 50% ze będzie miejsza (bo źle odczytał i cios pada gdzie indziej).

Albo mag elementalista wykorzystujący żywioł powietrza by stwozyc na krótką chwilę aurę wokół miecza która znacząco poprawia ostrośc - przecięcie zbroi/kosci...

Albo mag iluzjonista parający się łotrzykowaniem - dzięki suptelnym wpływom na umysł ofiary mógłby uśpic jej czujnosc, sprawic iz trudniej go zauwazyc w cieniach, bądź też jako dyplomata znacząco poprawic jego elokwencję...

to tylko parę pomysłów ^^"

Offline

 

#7 2008-12-14 20:40:58

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Tutaj już wchodzi element dwuklasowości. Teraz pytanie czy chcemy to rozwiązywać podobnie jak w D&D czy też odrazu stworzyć połączenia klasowe i nazwać je po swojemu a potem umieścić w grze. Bo jakby nie patrzeć jednoklasowość dla mnie jest absurdem. Myślę że połączenie magii i miecza powinno być dopuszczone do gry jednak w mocno ograniczony sposób tak by było zrównoważone względem innych klas.

Swoją drogą od dłuższego czasu zastanawiam sie nad wprowadzeniem czegoś na wzór Psioniki do gry. W najbliższym czasie postaram się to jakoś ładnie opisać i wrzucić na forum do oceny.

Offline

 

#8 2008-12-14 21:22:05

Imrooniel

Użytkownik

1139666
Skąd: to tu, to tam...
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 33
Punktów :   -1 
WWW

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Reptile oO napisał:

Tutaj już wchodzi element dwuklasowości. Teraz pytanie czy chcemy to rozwiązywać podobnie jak w D&D czy też odrazu stworzyć połączenia klasowe i nazwać je po swojemu a potem umieścić w grze. Bo jakby nie patrzeć jednoklasowość dla mnie jest absurdem. Myślę że połączenie magii i miecza powinno być dopuszczone do gry jednak w mocno ograniczony sposób tak by było zrównoważone względem innych klas.

Swoją drogą od dłuższego czasu zastanawiam sie nad wprowadzeniem czegoś na wzór Psioniki do gry. W najbliższym czasie postaram się to jakoś ładnie opisać i wrzucić na forum do oceny.

Raczej jako następne prestiżówki  - dwuklasowośc może łatwo doprowadzić do powstania hybryd niezniszczalnych, bądź też dobrych fabularnie, lecz absolutnie kalekich mechanicznie.

Bo chociażby taki magiczny Fechmistrz - wątpię, by teraz w systemie było "wzmocnienie oręża". Na co więc mi woj co ciska fireballami? Albo taki kieszonkowiec (ale w moim wydaniu, czyli nie obszarpany typek gdzies na ulicy, tylko - powiedzmy - czarujący "dworzanin" który ukradkiem ściąga bransolety podstarzałym damom dworu xD ) Na co byłby mu "stożek zimna"? Ale np. wspomaganie aparycji i odwracanie uwagi iluzją...

Offline

 

#9 2008-12-14 21:29:25

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

No w sumie jako prestiżówki lepiej by to wyglądało. Ale i tak trzeba to ładnie opracować. Skoro o tym wspominasz to może się tym zajmiesz?

Offline

 

#10 2008-12-15 06:49:39

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Bard Druid kapłan, paladyn, mogą używać czarów mogą walczyć.

Co do Nkrosa, cóż takiej klasy nie ma i nie będzie na grze, z przyczyny, braku istniejącej dostępność do magii teg segmentu.

Offline

 

#11 2008-12-15 09:31:59

Imrooniel

Użytkownik

1139666
Skąd: to tu, to tam...
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 33
Punktów :   -1 
WWW

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Reptile napisał:

No w sumie jako prestiżówki lepiej by to wyglądało. Ale i tak trzeba to ładnie opracować. Skoro o tym wspominasz to może się tym zajmiesz?

no dooobra, tylko zaznajomię się lepiej z mechaniką gry...

Kirea napisał:

Bard Druid kapłan, paladyn, mogą używać czarów mogą walczyć.

Co do Nkrosa, cóż takiej klasy nie ma i nie będzie na grze, z przyczyny, braku istniejącej dostępność do magii teg segmentu.

Bard jakby nie patrzec nie jest postacią nastawioną na walkę.
Druid, pardon, ale druid to... druid!
Paladyn... do takiego magicznego fechmistrza mu trochę bliżej... Ale fechmistrz nie nosiłby zbroi płytowych... Nie leczyłby, nie błogosławił, nie miał bonusów do walki z nieumarłymi... Słowem, różniłby się tym wszystkim czym czarodziej od kapłana. Zreszta, opisze skubańca.

Offline

 

#12 2008-12-15 11:58:46

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Segmenty magii słowem wstępu

Powtarzam to że do czegoś gracze nie mają dostępu nie znaczy że to wcale nie istnieje! Nie zamykajmy sobie dróg!

Offline

 
  • Index
  •  » Magia
  •  » Segmenty magii słowem wstępu

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl