Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-12-14 19:39:42

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Mechanika Maga

Zaczynając od początku.
Wszyscy pieprzą, że Magiem się gra ciężko na początku. Guzik prawda. Ja w ciągu paru dni potrafię dobić do 10 poziomu, gdzie niby wojem gra się łatwiej. Wojem, aż tak nie mogę. Bo jednak ciężko się walczy z potworkami. Mag ma ten cholerny przelicznik do czarów. Co daje mu na poziomie 100 przy dobrym prowadzeniu nieśmiertelność. Podam na swoim przykładzie, na każdej grze gdzie zawitałem byłem nieśmiertelny. Chciałbym jakoś rozgraniczyć tą klasę z wszystkimi innymi. Skasować ten przelicznik +3.0 x Int obrażeń przy najlepszym inkantacji. Dlaczego tutaj jest mnożnik ? A inne klasy nie mają tego ? Co sprawia to, że jest to potęga nawet przy małej ilości Inteligencji. Można spokojnie jednym czarem powalić woja, który ma załóżmy 7000 wytrzymałości jednym hitem. Odwrotnie, pokonać maga (nie krytykiem) na 100 poziomie jest nie realne. Ponieważ znowu ma mnożnik +3.0 x SW obrony. Czy wojownik ma jakiś mnożnik do wytrzymałości ? Dupa ! Ekwipunek silny ? Ile to daje... prawie tyle co nic ;] w porównaniu do obrony maga. Który nie musi nawet wydawać miliony, żeby kupować coś od rzemiecha. W takim razie jestem skłonny zaproponować jeżeli w ogóle mogę usunięcie mnożnika. Żeby czary miały swą siłę tak jak wój do miecza. Czyli prawie nic. Załóżmy, że mamy mieczyk
Smoczy Topór bitewny z żelaza      1510      320/320 
Czyli ma siły 1510 i tylko tyle dodaje to do siły wojowi. To dlaczego u maga mamy +3.0 x Int.
A jakby wyglądało to tak. Najsilniejszy czar nie robi mnożnika tylko dodaje np. 1500 do inteligencji ? A atak zostaje tak samo jak mieczem u woja ? Może dla mnie to mało rozumne jest ale jak jakiś admin mi pomoże tutaj myślę, że wyjdzie coś ładnego i po pierwsze uczciwego.


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#2 2008-12-14 20:31:54

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Mechanika Maga

No myśle że Qua zwrócił uwagę na bardzo ważną kwestię. Sam zawsze się zastanawiałem z czego wynika potęga magów na Vall ale niestety nie jestem osobą znającą się na mechanice by móc cokolwiek w tej kwestii rozstrzygnąć. Teraz już mniej więcej rozumiem co jest przyczyną potęgi magów tak więc osobiście uważam że faktycznie należałoby usunąć ten gratis w postaci +3.0 albo też dodać go innym klasom o ile na to samo wyjdzie. Choć wiadome jest że mimo wszystko magowie w teorii i praktyce są silniejsi od wojowników to sądzę że powinni to osiągać jedynie za sprawą swoich umiejętności a nie gratisów na samym początku gry.

Offline

 

#3 2008-12-15 06:44:41

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Mechanika Maga

Uwaga jest słuszna, jednak, trzeba wtrącić, że Imaroth będzie miał nowy autorski system oparty na umiejętnościach, nie na statystykach postaci, tak więc, magowie duż stracą na sile.

Offline

 

#4 2008-12-15 10:40:38

Zahe

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 42

Re: Mechanika Maga

ciut uchylę kawałek rombu tajemnicy (oO)

Statystyki będą liczbami całkowitymi (nie jak teraz ułamkami), koszt rozwinięcia statystyki o 1 punkt wyżej ma koszt równy obecnemu poziomowi statystyki (np. mam siłe na poziomie 10, chcę dźwignąć na 11, więc koszt wynosi 10 ap), za apeki będzie można kupować dodatkowo "perki", umiejętności, punkty magii, punkty wytrzymałości. (wszystko z odpowiednimi przelicznikami)

Tak więc, podstawą siły postaci będzie kombinacja broń/czar + umiejętność, z małą dozą statystyki.
Aczkolwiek, celne spostrzeżenie które należy wziąć pod uwagę (może wartość maksymalna?)

Offline

 

#5 2008-12-16 22:51:58

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Mechanika Maga

No ja się na tych html i tym drugim nie znam xD ale grać umiem dlatego podaje wam to żeby jakoś ukrócić tych magów


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pltanie-zaproszenia-slubne.eu Edukacja Restauracja na wesele Poznań