Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-08-08 14:00:08

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Pół orkowie

Mieszkańcy pustyni, potomkowie orczych i ludzkich istot z za czasów wojen, na ogół narodzeni z gwałtów, rzadko zdarzała się miłość pomiędzy przedstawicielami ras.


Na pustyniach mieszkają trzy rasy, jedna z nic to właśnie pół orkowie, niezwykle bojaźliwy lud a jednocześnie potężny i mężny. Bojaźliwy gdyż wszystkie legendy i straszne opowieści traktują jak prawdę, jednak gdy dochodzi do walk są niezwykle silni, rzadko do pokonania, gdyż iska inteligencja powoduje iż są mało przewidywalni i chaotyczni.


Naghar
stolica ich ziem zwanych Kagrhethfi jest jedynym budynkiem który zbudowali na stałe, resztę terenu ciągle zmieniają, gdyż jako sai nie potrafią zbyt dobrze uprawia ziemi, mieszkają na danym terenie do czasu aż jej zasoby które sami mogą zdobyć się niej wyczerpią. Główny zarządca rasy nakazał im tylko by nie napadali na żadne istnieje miasta, a ludzie próbują nauczyć ich handlu.
Tak też Z rasy barbarzyńców utworzyły sie nieco  dobroduszne istoty, które mimo tego iż są mało inteligentne, i ciężko przyswajają jakąkolwiek wiedzie i umiejętności, są bardziej ppodbni do ludzi niż ich rodzicieli drugiej rasy.
Niestety jednak istoty te skore są niezmiernie do gniewu, i mimo lat ( a przyznać trzeba że nie zyją zbyt długo) przez które pragnie się je ukulturalnić, nie zmieniają sie wcale. Szczęściem i olbrzymim postepem który przypisano Mahvinowi - jednemu z książąt państwa ludzkiego, było nauczenie rasy tej wak między sobą, jednak nie pozbawiających życia współplemieńców, oraz polowania które nie zawsze prowadzi do śmierci uczestników- ocena szans i sytuacji.

Podsumowując, półorkowie, zamieszkują treny pustkowi, lub wyruszając do większych miast- czasem łabsze jednak inteligentniejsze osobniki.

Ostatnio edytowany przez Kireea Amentiae (2008-08-08 14:06:43)

Offline

 

#2 2008-08-09 00:39:06

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Pół orkowie

podbijam >> post do skasowania

Offline

 

#3 2009-03-07 14:24:20

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Pół orkowie

Naghar- Jeden olbrzymi budynek, który wyrósł w sercu pustyni, utworzony na terenie dawnej oazy mógł być źródłem wody pitnej na ternie miasta. Owy budynek niczym wydma zbudowany został z metalowej konstrukcji "tyczek" przeplatających sie ze sobą pod rożnymi kątami, tak by zapewnić mu stabilność. Na to nałożone sa skóry upolowanych zwierząt a na to narzucono glinę ponoć pochodzącą ze spalonej ziemi. O dziwo konstrukcja przez lata poprawiana jest niezwykle wytrzymała. Zbudowany poniżej poziomu ziemi z czasem wrósł w nią głębiej, tak że trzeba było zrobić schody, które prowadząc w dół miasta. olbrzymi w środku budynek zachwyca prostymi rozwiązaniami i funkcjonalnością. Pełen drabinek prowadzących do poszczególnych części miasta, lub mostów wiszących pomiędzy nimi. Z racji słabej inteligencji mieszkańców budynku-miasta, każda z części jest oznakowana rysunkiem przedstawiającym jej charakter.


Obszar mieszkalny
- Domy
- Karczma
- Szaman ( szpital)
- Dom rytuałów (f)
- Dom Bogów

Obszar walk
- Arena
- Szkolenia
- Broń
- Zbroje

Obszar zarobku.
- Praca
- Kuźnia
- Wyprawy
- wyrób łuków

Offline

 

#4 2009-03-11 08:55:46

Mori

Pan zrzęda

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 62
Punktów :   

Re: Pół orkowie

Ciekawy pomysł miasta mrowiska (jak u mrówek ), tylko pytanie czy aby metalowe pręty to dobry pomysł na pustynie (o to skąd się wzięły nie pytam)? Może lepiej by było zastąpić je drewnem z oaz (wiem, cenny towar ba pustyni, ale  kopiec to tez ważna sprawa), albo kośćmi zwierząt, np żebrami smoków, w końcu wyginęły, a nie rozpłynęły się w nicości i powinno z nich coś zostać... Zawsze można w historii krainy napisać o wielkiej/ostatniej bitwie z udziałem  smoków czy jakiegoś dużego zwierza... Poza tym było by nawiązanie do spalonej ziemi (magia, smoczy ogień etc) skąd taki twór czy coś...


Przeczytane? To napisz co myślisz...

Offline

 

#5 2009-03-15 19:18:51

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Pół orkowie

Co do kości jakoś nie bardzo mi sie widzi, W czasie gdy miasto powstawało jeszcze były smoki. nie są one też dziełem czysto orczym, tylko późniejsze wzmocnienia, gdy Miasto-Budynek po prostu, wrosło ( wkopane zostało) w ziemię.
Kości można jednak wykorzystać, jako element" ozdobny"

A co do drewnianej konstrukcji,.. W pierwszym założeniu miasto miało być przenośne. I trwałe, tak by ne trzeba nyło zmieniać surowców, teraz metalowa konstrukcji po prostu jest, a nie utrzymuje budowli, dawno ( okoo 200 lat temu. zniszczała) Cała reszta wzmocnień jednak nadal sie utrzymuje, Brk deszczy pozwala na przetrwanie kamienno-glinianej konstrukcji.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pltanie-zaproszenia-slubne.eu Edukacja Restauracja na wesele Poznań