Imaroth- Projekt

Forum mające na celu rozwój nowej gry


#1 2008-12-14 21:43:04

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Miasto Ludzi

Grandas "Miasto Grzechu"

Krótki Opis:
Grandas (potocznie Miasto Grzechu niewiadome jest pochodzenie tego przydomku, jednak pewnym jest iż tak zazwyczaj z pogardą mówi się o mieście poza jego murami, choć warto dodać że i wewnątrz wcale się nie stroni od tej nazwy, a wręcz nią chełpi). Jest to miasto wyciągnięte spod kodeksu stolicy, niezależne i rządzone własnymi prawami spisanymi przez Hrabiego owego miejsca. Siedziba, którą twierdza nazwać można jest miastem ludzi, zamek zbudowany na potężnej górze. Wszak tylko oni maja prawo bytu i mieszkania w tym miejscu. Inne rasy są tutaj dyskryminowane. Po przejęciu całkowitej władzy przez Hrabiego, mniejszość rasowa została zesłana na banicje. Lecz co do mniejszości to można spotkać Elfów jako służących w zamku, Krasnoludów pracujących w kuchni. Podobno znajdują się tam organizacje działające w podziemiu o których Władca nie ma pojęcia. Miasto łotrów, złodziei oraz potężnych wojowników. Magia w owym miejscu równie jest sprowadzana do mniejszego szczebla chodź i zdarzają się przypadki gdzie potężny mag bitewny prowadzi chordy wojów do walki o swoje tereny. Zamek Hrabiego a zarazem serce Miasta Grzechu jest otoczone murem, jak i cały rynek. Gdzie wspaniale produkty spływając tutaj z całego kraju. Za obrzeżami muru znajdują się wioski wieśniaków pracujących na roli. Zajmująca dość duży obszar potrafi sama zaopiekować się jedzeniem. Jedynie rzeczy, które są nie do zdobycia na owym terenie są zamawiane.

Opis Zamku:
http://img511.imageshack.us/img511/4341/grandasjt1.jpg
Zamek wznosi się na wysokość trzysta metrów ponad równiną. Zbudowany jest na pięciu poziomach. Cały otoczony murem, wbudowany w górę. Dla obserwatorów wygląda jakby była wtulona w nią tworząc idealną twierdzę do obrony. Góra stroma, tworząca ścianę, nie pozwala nieproszonym gościom dostanie się do zamku od tyłu. Pierwsze wejście do twierdzy chroni fosa wraz z mostem zwodzonym. Owa zapora jest przygotowana specjalnie dla wprowadzania dużej grupy handlarzy. Naraz obok siebie, spokojnie, przejedzie siedem dużych wozów dostawczych. Kolejno gdy jesteśmy już na moście i spojrzymy głowiną ku górze dostrzeżemy jak przejeżdżamy pod grubym murem obronnym. Kolejno widzimy bramę, która strzeżona jest jak skarb. Szeroka z opuszczanymi kolcami, gdy z wysokości puszczone wbijając się w ziemię do głębokości około metra tworzy barykadę nie do sforsowania przez oręż nieprzyjaciela. Lecz gdy przedostaniemy się przez nią dostrzegamy kolejny mur obronny tym razem wyższy od pierwszego z bramą główną prowadzącą do środka miasta. Brama główna przypomina wrota otwierające się przez samymi królami poszczególnych państw. Ogromna i od wewnątrz możliwe zablokowanie jej przez trzy ogromne bele drewna. Przejeżdżając przez nią dostajemy się już do środka. Pierwszy poziom - rynek, przypomina wielki targ gdzie towary są najlepszej jakości, obok ratusz oraz gmach sądu. Po prawej stronie jadąc drogą główną dojedziemy do głównego spichlerza. Obok niego dwa młyny mielą zboże na mąkę. Kolejno po ich lewej stronie są trzy piekarnie gdzie wypiekają pieczywa dla całego miasta. Po lewej stronie rynku znów kierując się drogą główną dostajemy się do masarni oraz wyrobów wędzonych. Po prawej stronie znajduje się trzy stadniny opiekujące się najwybitniejszymi jednostkami wierzchowców. Idąc zaś prosto przez rynek możemy się schodami dostać na wyższy poziom. Drugi poziom to są wyroby rzemieślnicze, hutnicze oraz krawcowe, tartak i cegielnię. Budynki mieszkalne, park, różne sklepy oraz pocztę. Kolejno wyżej na trzecim poziomie posiadamy karczmę oraz budynki mieszkalne szlachty oraz niedaleko Szkołę Walki (Owy budynek ma przygotować przyszłych Wojaków aby mogli dostać się do Akademii Wojowników i tam dalej kształcić swe umiejętności). Na czwartym poziomie po lewej stronie posiadamy budynki straży. Akademię Wojowników, koszary oraz place turniejowe. Po prawej stronie posiadamy kopalnie żelaza oraz kamienia. Czwarty poziom jest dość obszerny, jak nie największy w zamku. Wojsko jest tutaj szkolone do obrony zamku. Również znajdziemy tutaj trzy pomniejsze Trebusze oraz na środku jeden duży. Kamienie służą jako pociski do ataku, które ścinane są prosto w kopalniach i potem u kamieniarza na tym samym poziomie.
http://th00.deviantart.com/fs12/300W/f/2006/333/b/3/Trebuchet_by_dowlerb.jpg
Ostatnim poziomem jest Pałac Hrabiego. Kilkanaście sali bankietowych. Wspaniała kuchnia, kilkanaście pokoi oraz piwnica. Łaźnie, biura urzędników i na samej górze zamku sala obrad, gdzie większość czasu Hrabia przyjmuje wieśniaków i dyplomatów.

Obrona zamku:
Na murze miejsca dla łuczników oraz kuszników
Drugi mur to beczki z jarzącym się ogniem gdzie kusznicy i łucznicy dopieszczają swe strzały. Dodatkowo na środku wielki kocioł przygotowany na atak gorącą smołom.
Trzeci mur to największy grubością mur obronny z miejscami dla większości elity kuszników.

Opis przed zamkiem:
Tutaj mieszkają chłopi pracujący na roli. Pola zbóż ciągną się na wschód od głównego wejścia zamku. Na północnym zachodzie zaś znajdują się kopalnie gliny. Również z chatami i mieszkaniami chłopów. Trochę na południowym zachodzie znajdziemy lasy. Drwale pracujący razem z myśliwymi tworzą również pomniejszą hierarchię. Na południowym wschodzie mamy farmy świń i koni. Przed bramą z fosą znajduję się rynek. Tam miejsce zbiórki chłopów po ciężkim dni pracy na zabawy. Również, są pomniejsze sklepy, karczma oraz dom rozrywki. Wokół rynku są budynki mieszkalne.

Prawo:
W owym mieście nie jest uznane prawo narzucone przez stolicę. Tutaj jest jedna zasada: "oko za oko, ząb za ząb". Sędzią a zarazem katem jest Hrabia. Jedynie co musi być przestrzegane to w zamku godzina policyjna oraz brak możliwości bójek. Jedyne okazanie swej siły może nastąpić poza murami zamku bądź wyzwanie delikwenta na pojedynek na arenie. Zasada równości siły musi być również ustalona. Większy, silniejszy, szybszy nie może wyzwać do walki słabeusza jedynie równego siebie. Kto jest równy wobec drugiego ustala specjalna komisja egzaminacyjna. Kradzieże na terenie zamku są surowo karane. Poza nim, niech się dzieję co chce.

Ludność:
W samym zamku jest sześćdziesiąt tysięcy mieszkańców.
Na jego obrzeżach około sto pięćdziesiąt tysięcy.

Wojaków:
Całego wojska, razem ze strażą jest czterdzieści tysięcy. Ponad połowa z nich to łucznicy.



// Nie znam jeszcze mapy ale lokację zostawię na ostatnie miejsce. Następnie tak widzę to miasto, niezależne rządzonymi własnymi prawami. Taki odłam społeczeństwa. Które jeżeli byłoby możliwe, bardzo chciałbym objąć. Jestem indywidualistą i czułbym się tam jak w domu ;]

Oczywiście sam opisałbym miasto mechanicznie:
Czyli rozpis nazewniczy.




Zaczynając od góry na samym środku

Zamek Królewski

Poziom Piąty

- Opis Zamku <--- tutaj zostanie zamieszczony opis
- Galeria bohaterów
- Mównica <---- ogłoszenia duszpasterskie ;]
- Sala audiencyjna <--- tutaj opis wszystkich urzędników
- Hala zgromadzeń

Piętro niżej od lewej

Poziom Czwarty

Zachodnia Część
- Plac Treningowy <--- zwykła szkoła do podnoszenie statów
- Płatnerz
- Zbrojmistrz
- Łucznik
- Arena walk
- Mały Trebusz <---- tylko fabularne miejsce z opisem

Środkowa Część
- Biblioteka
- Posągi
- Akademia Wojowników <--- tylko fabularne miejsce z opisem
- Duży Trebusz <---- tylko fabularne miejsce z opisem

Wschodnia Część
- Kopalnia Żelaza <---- tutaj tylko kopalnia żelaza oczywiście płatna jak zawsze (Witaj w kopalni
                                   żelaza. Oto co możesz tutaj zrobić: - Szukaj złóż) potem wydobywany i
                                   sprzedajemy w magazynie.
- Kopalnia Kamienia <---- to proszę zrobić jako najdroższe do wydobycia, będzie sprzedawane tylko
                                      u kamieniarza i tylko w tym mieście
- Kamieniarz <---- tu będzie fabularny opis + sprzedawanie kamienia
- Mały Trebusz <---- tylko fabularne miejsce z opisem

Piętro niżej od lewej

Poziom Trzeci

Zachodnia Część
- Karczma Pod Złamanym Sercem
- Aleja Zasłużonych

Wschodnia Część
- Szkoła Walki <--- tylko fabularne miejsce z opisem
- Świątynia
- Redakcja gazety

Piętro niżej od lewej

Poziom Drugi

Zachodnia Część
- Domy
- Huta
- Kuźnia

Środkowa Część
- Poczta
- Plac skazańców
- Dom gildii
- Park   <--- tylko fabularne miejsce z opisem

Wschodnia Część
- Tartak <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Cegielnia <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Sklepy <---- sklepy graczy

Piętro niżej od lewej

Poziom Pierwszy

Zachodnia Część
- Masarnia <---- tylko fabularne miejsce z opisem
- Stajnie
- Wejście do labiryntu
- Zegar miejski

Środkowa Część
- Wieści
- Rynek
- Magazyn
- Lochy
- Gmach Sądu

Wschodnia Część
- Spichlerz <---- tylko fabularne miejsce z opisem
- Młyny <---- tylko fabularne miejsce z opisem
- Piekarnie <---- tylko fabularne miejsce z opisem

Przed Zamkiem

zaczynając od lewej

Zachodnia Część
- Las <--- normalny las gdzie się mechanicznie ścina drzewka
- Myśliwy <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Kopalnie Gliny <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Strażnica

Środkowa Część
- Deptak <---- tylko fabularne miejsce z opisem
- Ogłoszenia <--- możliwość dodawania ogłoszeń przez graczy
- Plotki

Wschodnia Część
- Pola Uprawne <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Pole Ziemniaków <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Farma
- Polana chowańców




Strona Mechaniczna

Jako, że nie ma normalnych kopalni takich jak:
- Kopalnia miedzi
- Kopalnia cynku
- Kopalnia cyny
- Kopalnia węgla
Chciałbym aby w magazynie zawsze było droższe do kupna i sprzedaży niźli w innych miastach.

Chciałbym zablokować opcję aby inna rasa mogła dostać się do miasta niźli człowiek aby np. pisało tak:
"Zatrzymuje Cię strażnik przy bramach miasta. Tylko człowiek ma prawo przekroczyć ten punkt, odejdź inaczej posmakujesz miecza"
Na dole aby jeszcze była dopiska aby przejść przez bramę inną rasą proszę o przeprowadzenie sesji z MG aby dostać się do środka.
Wtedy do paneliku musiałaby dojść opcja: wyślij gracza do miasta Grandas
Oczywiście prawo też spiszę dokładniej i dodam w mieście do gmachu sądu, a więc również przydałby się osobny budynek dla prawa.
Dodatkowo chciałbym aby Magii w ogóle tutaj nie było. Człowiek Mag żeby dostawał takie coś
"Zatrzymuje Cię strażnik przy bramach miasta. Żadnej Magii w mieście nie chcemy, odejdź stąd natychmiast"
A jeżeli ktoś wybrał stolice jako Miasto Grzechu i się tu znajdzie mechanicznie, również, żeby mechanicznie nie można było wybrać klasę Maga.
Przy wybieraniu pochodzenia oczywiście, żeby tylko ludzie mogli wybrać to miasto
Człowiek może stąd sobie wchodzić i wychodzić pod warunkiem, że nie jest Magiem.
Może być?

No i oczywiście jak mapa już będzie to sam umiejscowię miasto.

Ostatnio edytowany przez Quardil Vel'natan (2008-12-17 13:57:06)


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#2 2008-12-14 21:46:27

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Rozwiń myśl. Przygotuj ładny projekt. Dopracuj w szczegółach. A z pewnością nie usłyszysz odmowy. Mi osobiście się podoba i sam chętnie w takowym mieście zorganizuję trochę fabuły.

Offline

 

#3 2008-12-15 16:24:34

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Mały edit poszedł.


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#4 2008-12-15 16:53:04

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Podzielenie na poziomy i usytuowanie tego miasta wygląda nieco podobnie stolicy miasta. Pasowało by dac o tym jakąś wzmiankę, znaczy które na którym sie wzorowało i tym podobne.

Offline

 

#5 2008-12-15 16:54:28

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

A możesz mi dać link gdzie opisane jest miasto stolicy ? Bo jeszcze tego nie czytałem, a wzmiankę o jaką konkretnie Ci chodzi ?


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#6 2008-12-15 17:10:49

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Offline

 

#7 2008-12-15 19:08:57

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

kolejny edit


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#8 2008-12-16 20:26:18

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Miasto Grzechu - Osobiście uważam ze bardziej wiarygodnym byłoby nadanie tego przydomku nie przez mieszkańców lecz przez obcych którzy w jakimś stopniu z samym miastem mieli styczność.

Szlachta - Skoro jest to miasto zamieszkałe przez złodziei i bandytów to jaki rodzaj szlachty jest na tyle głupi żeby tam mieszkać.

Wyroby - Jak na stolicę złodziejstwa (które zazwyczaj wynika z niedostatku) zbyt mocno rozbudowany jest tutaj przemysł i zbyt bogaty w różnorodne towary. Skoro miasto jest zrobione w górze to osobiście doradziłbym wyróżnienie go na przykład wydobywaniem diamentów, złota i innych tego typu błyskotek które łatwo można kraść chociażby wyżej wymienionym szlachcicom zamieszkującym te tereny i inwestującym w wydobycia. Reszta surowców do ograniczenia bo mimo że miasto jest na swój sposób niezależne nie powinno być doskonałe. A z samych klejnotów z pewnością będzie w stanie importować wszelakie potrzebne surowce za każdą cenę.

Uniwersytet - To jak dla mnie zbyt duże określenie wobec miasta przestępstw. Może w nim istnieć jakaś pomniejsza szkółka szkoląca ochotniczych zbirów do jego obrony. Ale na litość nie uniwersytet.

Ograniczenia dostępu dla Maga - Tutaj dodałbym też ewentualność dodania takowej osoby przez MG po przeprowadzeniu sesji.

PODSUMOWUJĄC: Mimo tych kilku szczegółów o których wyżej wspomniałem sam projekcik bardzo mi się podoba i sam mam już z dziesięć wątków fabularnych na poprowadzenie w tym mieście. Naturalnie Hrabiego przydzieliłbym Qua bo któż lepiej niż On zrozumie cały zamysł miasta i odegra lepiej jego przywódcę. Ogólnie jestem na TAK ale chciałbym kilku zmian o których wyżej wspomniałem.

Offline

 

#9 2008-12-16 20:45:55

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

pkt 1
ok to można zmienić

pkt 2
Szlachta - Skoro jest to miasto zamieszkałe przez złodziei i bandytów to jaki rodzaj szlachty jest na tyle głupi żeby tam mieszkać.

Czy ja napisałem, że to jest szlachta, która ubiera się w wykwintne ubranka i ścieli różowe łóżeczko ?
Fu, nawet nie on tylko sługus zapewne.

To jest szlachta, tak, fakt złodziejska szlachta, że tak to ujmę. Taki bogaty skurwiel co prędzej w mordę da niźli da się ubrać w coś ładnego

pkt 3
Wyroby - Jak na stolicę złodziejstwa (które zazwyczaj wynika z niedostatku) zbyt mocno rozbudowany jest tutaj przemysł i zbyt bogaty w różnorodne towary. Skoro miasto jest zrobione w górze to osobiście doradziłbym wyróżnienie go na przykład wydobywaniem diamentów, złota i innych tego typu błyskotek które łatwo można kraść chociażby wyżej wymienionym szlachcicom zamieszkującym te tereny i inwestującym w wydobycia. Reszta surowców do ograniczenia bo mimo że miasto jest na swój sposób niezależne nie powinno być doskonałe. A z samych klejnotów z pewnością będzie w stanie importować wszelakie potrzebne surowce za każdą cenę.

Po kolei, rozbudowane ? kopalnia gliny, zboże, las, żelazo i kamień... jeśli według Ciebie to jest dostatek to się mylisz. Źle to sobie wyobrażasz, to nie jest typowy raj dla złodziei, gdzie nie da się ruszyć paluchem. W samym zamku jest straż, taka policja i godzina policyjna. Fakt są złodzieje szubrawcy itp ale między sobą się nie tykają. Bardziej właśnie na inne rasy. Gdzie zakładając może i pułapki... ale więcej zdradzać nie będę.
Ja sobie to widzę jako elitę silnych złodziejaszków i potężnych wojów co nie lubią niczego innego niźli swoje miasto.

pkt 4
Uniwersytet - To jak dla mnie zbyt duże określenie wobec miasta przestępstw. Może w nim istnieć jakaś pomniejsza szkółka szkoląca ochotniczych zbirów do jego obrony. Ale na litość nie uniwersytet.

przesadziłem... zaraz zmienię, miałem zapchaną głowinę i chciałem to mieć...
zamienię na... *myśli* szkółkę dobrej wojaczki xD coś tam wymyślę

pkt 5
Ograniczenia dostępu dla Maga - Tutaj dodałbym też ewentualność dodania takowej osoby przez MG po przeprowadzeniu sesji.

of kors, to jest już ustalone z Kir... coś tam xD sory słońce ale nie mogę zapamiętać Twego nicku

pkt 6
PODSUMOWUJĄC: Mimo tych kilku szczegółów o których wyżej wspomniałem sam projekcik bardzo mi się podoba i sam mam już z dziesięć wątków fabularnych na poprowadzenie w tym mieście. Naturalnie Hrabiego przydzieliłbym Qua bo któż lepiej niż On zrozumie cały zamysł miasta i odegra lepiej jego przywódcę. Ogólnie jestem na TAK ale chciałbym kilku zmian o których wyżej wspomniałem.

*ukłon*


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#10 2008-12-16 20:59:31

Reptile oO

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 59
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Wyjaśnione i zaakceptowane przeze mnie.

Offline

 

#11 2008-12-17 00:35:03

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

no to chciałbym jeszcze znać zdanie innych


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

#12 2008-12-17 06:00:17

Kireea Amentiae

Kochany Wredasek ^^

848722
Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 125
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

cóż po wyjaśnieniu pewnych kwestii mi sie miasto podoba..
Co do szlachty, jak pisał Reptile.. Jakoś widzę tam jej miejsce, choć nie nazwała bym tego szlachtą.. Ale bogatszą kastą społeczeństwa.. czy coś w te deseń.. złodziej rozbójnik może drobić sie bogactwa.. kilka karawan mu sie trafi cy coś takiego .. Lub też wybijać sie na biedniejszych, wykorzystując ich .. ( w pewnym sensie) za przyuczenie sztuki .. czy też za ochrone oddają którą tam część własnych łupów.


Ja akceptuje

Ot /Kircia Kir może być.. Byle by nie było Kirea ( bo mnie wkurza XD)

Offline

 

#13 2008-12-17 13:02:14

Zahe

Administrator (MG)

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 42

Re: Miasto Ludzi

kilka kwestii stricto technicznych i mechaniczno-technicznych.

1)
- Kopalnia Kamienia <---- to proszę zrobić jako najdroższe do wydobycia, będzie sprzedawane tylko u kamieniarza i tylko w tym mieście
- Kamieniarz <---- tu będzie fabularny opis + sprzedawanie kamienia

nie zgadzam się na to, by skup był w tym mieście. Po prostu, od tego jest praca, (zarabianie), a nie duet kopalnia+kamieniarz. Ponadto, gryzie się to z logiką.

2)
Mam szczera chęć wprowadzić coś takiego jak towary/towary luksusowe.
Służyć będą przede wszystkim do handlu - w jednym mieście taniej, w innym drożej. Sprzedawane poprzez magazyn, ale nie widzę problemu umieszczenia gdzieś okrojonej wersii, z jednym towarem.
Reasumując: naprawdę fajnie by było, gdyby nazwa była inna, np. "Czarnokamień" (na szybko jako przykład innej nazwy). Powód: gracze by padli ze śmiechu, widząc w bogactwach, że mają 15 kamieni.

3) kwestia kopalni
generalnie nie ma problemu - choć wygodnie by było, by był on po prostu kupowany w magazynie. Zrobię jak chcecie, ale proszę przemyśleć, czy jest sens.

4) - Mały Trebusz <---- tylko fabularne miejsce z opisem
Lokacja taka będzie widoczna jako "Mały Trebusz (F)" - piszę, by nie było zaskoczenia

5)- Karczma Pod Złamanym Sercem
Wiem, że to się gryzie z logiką, co powiem. Mimo wszystko, ze względu na zwykłą grywalność, będę walczył o 1 tawernę w całej krainie. Dostępną zarówno w podróży (może, niekoniecznie), jak w innych miastach.
Z doświadczenia wiem, że to najlepsze wyjście - powód: w 90% przypadków, pełna jest tawerna w stolicy, reszta pusta.
Wracając: nazwa zmieniona - no problemo, ale by była jasność ;P

6) Jubiler
echh... widzę, że to miasto było przygotowywane pd nowszą wersję vallheru (zaznaczam, że takie lokacje mają u mnie bardzo niski priorytet - są ważniejsze rzeczy, więc ....)

7)- Sklepy <---- sklepy graczy
jestem za. Ale nie za tym syf-skryptem, który wypuścił ktośtam. broń Panie Boże. muszę go zrobić od nowa.

8)- Pola Uprawne <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Pole Ziemniaków <---- coś jak oczyszczanie miasta
- Farma
- Polana chowańców

plizzzzzz.... prywatnie, bardzo nie lubię, jak takie lokacje jak praca są rozbite.... i.... wiem, ze wielu Graczy też tego nie lubi. To tak na początek. Dalej: w grze będzie umieszczony skrypt autorski pól uprawnych, umożliwiający hodowanie warzyw.

9)
Chciałbym aby w magazynie zawsze było droższe do kupna i sprzedaży niźli w innych miastach.

Oczywiście. Ale jeszcze chciałbym, byś -- w przyszłości, nie teraz -- pracował ceny u płatnerza, zbrojmistrza, itp.

10) of kors, to jest już ustalone z Kir

nie wiem (jeszcze), co uzgodniliście, ale wiedzcie, że jestem kategorycznie przeciwny tego typu ograniczeniom. Czemu? bo pojawią się miasta "tylko dla elfów" "tylko dla orków" "tylko dla prostytutek". Moim zdaniem, za dużo kłopotu za mało korzyści.


I na koniec:
tak jak pisałem już w innym temacie: narzekam, bo chcę, by to było wprowadzone. ;P
Zahe

Offline

 

#14 2008-12-17 13:38:08

Imrooniel

Użytkownik

1139666
Skąd: to tu, to tam...
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 33
Punktów :   -1 
WWW

Re: Miasto Ludzi

A wiec to co na gg juz pisalem:

umiejscilbym gdzies notke, ze strażnicy miejscy sa albo bardzo nieliczni, albo bardzo skorumpowani, albo bardzo nielubią się wtrącac do "nocnych zabaw" albo wszystko naraz - w koncu nie bez powodu nazywanym jest miastem grzechu...

I jeszcze jakas dzielnice czerwonych latarni... jak miasto grzechu to na całego
I sprzedawanie prochów na ulicach... duuuzio prochów

I to wszystko...

A, jeszcze jedno: KIREA!! zadne Kiruś, tylko Kirea! mhahahhahahahaa!

Offline

 

#15 2008-12-17 13:55:39

Quardil Vel'natan

#cc00ff

Skąd: Twierdza Wrocław
Zarejestrowany: 2008-12-14
Posty: 18
Punktów :   

Re: Miasto Ludzi

Ad 1
Zahe nie rób mi tego. ^^
Bardzo chciałbym aby tak było. Zawsze marzyłem aby takie cuś powstało, dobrze może kamień słowo nie - Kamień Impala niech będzie.
http://kamieniarstwo.wroclaw.pl/kamien/impalam.jpg
Ale bardzo chciałbym Cię poprosić aby można to było sprzedawać u kamieniarza a nie w magazynie, dlatego, że będę chciał jeszcze parę sesji z tym przeprowadzić. Czy pójdziesz na rękę młodziakowi temu forum ;> ?

Ad 2
Zawarte w ad 1

Ad 3
Chce tak jak w ad 1 ^^

Ad 4
Czyli z tego co rozumiem wszystkie lokacje fabularne będą oznaczone literką (F)

Ad 5
Hmmm... ja Ciebie rozumiem lecz będę musiał odmówić bo ja chcę osobną karczmę w mieście dlatego, że potrzebuje czasem większą sesję przenieść do karczmy a nie będę mógł bo będą ją czytać wszyscy. Ja chcę osobną.

Ad 6
Już kasuje

Ad 7
Bardzo dobrze, bo sam znam tam bug

Ad 8
Czy w tych polach uprawnych będą ziemniaki ? jeżeli tak to usunę tą lokację z projektu.

plizzzzzz.... prywatnie, bardzo nie lubię, jak takie lokacje jak praca są rozbite.... i.... wiem, ze wielu Graczy też tego nie lubi.

Jeżeli nie będzie to wielkim kłopotem bardzo bym prosił aby tak było. Upierdliwy jestem ale takie mam założenie i pomysł w bani. Proszęę ładnie

Ad 9
Jak będzie taka potrzeba to napiszesz

Ad 10
Ustaliłem z Kirea to co wtedy też byłeś na gg, że zrobimy jednak jakoś płatnie przejście do miasta za XXX ceny. Czy jakoś tak to było, to już zostawiam wam.

Do Imrooniela
Godzina policyjna będzie dla wybrańców, czyli ludzi, którzy nie są przydatni dla Hrabiego. Resztę będzie zapraszał na rozmowy albo wyprawy. Fakt czerwone latarnie to ciekawy pomysł lecz nie teraz. Jak gra ruszy rzucę pomysł aby takie coś otworzyć. Lecz będę potrzebował burdelmamę i kilka dziwek. Nie zrobię tego na sucho.
O prochy to Ty się nie martw

Ostatnio edytowany przez Quardil Vel'natan (2008-12-17 14:04:19)


Charaktery z natury złe nie zmieniają się.
Dyktator. Jedyne lekarstwo w obliczu zła ostatecznego. Wszakże to Bóstwo zstępowało z Niebios, by rozwikłać sprawy nazbyt splątane.
Przybył ten, który kierować potrafi. Perswazja, manipulacja.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl